• 20-30 tommer
    51%
  • 30-40 tommer
    26%
  • 0-20 tommer
    8%
  • 40-60 tommer
    5%
  • Jeg har ikke noget fjernsyn
    3%
  • Jeg bruger kun en projektor
    3%
  • 60+ tommer
    2%
  • Ved ikke
    2%

Stemmer i alt: 2052

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 mini_jette 18 år siden

hmm, et MEGET billigt 28" prosonic fra A-Z...! Og det er egentligt meget fint til mig, men når jeg engang får rigtigt mange penge skal jeg have et der lidt fiksere (der ikke fylder halvdelen af værelset...)!
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#12 CKY 18 år siden

20" samsung. har alt hvad mit hjerte begærer. Mono, smadret fjernbetjening, ridser og ingen tekst-tv.

Men heldigvis er mine forældre så gode, at de har besluttet sig for at donere mit et nyt et i næste måned. Bliver stort! :o)
Gravatar

#13 pulse83 18 år siden

Svarede "Jeg bruger kun en projektor" som dog ikke helt passer. For jeg bruger mit 28" Samsung TV når jeg ser fjernsyn. Men når den står på film, så bliver det på 92".
Excuse me, Flo!
Gravatar

#14 Skobbolop 18 år siden

28" philips... det virker fint.. selvom jeg hader størrelsen bagved... men jeg har sgu ikke råd til at skifte de næste mange år..

#15 ks 18 år siden

30".
Gravatar

#16 filmz-div 18 år siden

42" Fladskærm.

:)
"Cinderella Man"
Gravatar

#17 läkerol 18 år siden

32" phillips
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Gravatar

#18 El vez 18 år siden

Kun en projektor :/
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#19 filmz-RavenDK 18 år siden

28" Prosonic, ikke et supert TV, men nok det tv i DK som giver mest value/money. Køber dog snart 24" Dell widescreen fladskærm til computerne, så TV'et bliver nok ikke skiftet lige foreløbigt.

#20 mr gaijin 18 år siden

For tiden har jeg blot en lille skærm på min bærbare. Jeg har godt nok et fjernsyn stående hjemme i das Vaterland, men i Nippon har jeg kun min bærbare, som ikke er særlig sjov at se film på. Til gengæld har universitetsbiblioteket et lækkert udvalg af Ozu, Mizoguchi, Godard, Truffaut, Fellini med mere, så hvem har brug for det nyeste DVD-bras?

Okay okay. så jeg har også brug for noget nyt DVD-bras.
Min mikro PC-skærm...
Suk...
Happiness is not always the best way to be happy.

Skriv ny kommentar: