• En gang ca. hver anden måned
    28%
  • Et par gange om måneden
    22%
  • En gang om måneden
    19%
  • En gang hvert halve år
    17%
  • Næsten aldrig
    6%
  • En gang om året
    5%
  • Mindst en gang om ugen
    3%
  • En eller flere gange om ugen
    2%

Stemmer i alt: 1712

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Coffey Mug 15 år siden

Da jeg boede i KBH kunne det være 1 gang i ugen, på vestkysten, 1-2 gange om året, ringe film, ringe biffer... Jeg savner StrandBio!
Gravatar

#32 enfilmnørd 15 år siden

i gennemsnit en gang hver anden måned ca. som regel koncentreret om foråret og sommeren. Nogle gange lidt mere, som f.eks i år, hvor jeg regner med at gå i biffen ca. 7-8 gange
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#33 Michael Andersen 15 år siden

Jeg er i biografen ca. hver anden dag ;)

Hvad med Michael Andersen, så vidt jeg husker så kommer han gratis i bio, gad vide om han ser alle eller kun dem der siger noget ?

Det er kun hvis jeg glemmer at tænde for lyden i salen, at de ikke siger noget ;) Ej seriøst når man kan se alle de film man arbejder med så bliver man faktisk lidt kræsen. Men til gengæld når der hvert 1/2 år er filmtræf for branchefolk, hvor vi dagen lang ser kommende film i god tid, så slubre jeg så mange film i mig som muligt :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#34 filmz-Bruce 15 år siden

#33 Nice :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#35 Antlion 15 år siden

En gang ca. hver anden måned.

Men det varierer utroligt meget, og før "Antichrist" har jeg ikke været i biografen i det sidste halve års tid. Grunden til dette er følgende:

- Billed- og lydkvalitet (jeg har brokket mig flere gange).
- Forstyrrende elementer (folk er respektløse).
- Pris (80 kr., hvor man endda skal forulempes med et kvaters reklamer).
... og den væsentligste grund af dem alle:
- Middelmådige film (der er måske én film om året, som virkelig tiltaler mig).

Hyggeture tager jeg ligefrem ikke på så ofte, som jeg har gjort, så dette er underordnet.

Gravatar

#36 Ericmase 15 år siden

Film skal ses i Biografen. :) Queequeg (#14)

Fuldstændig enig! :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#37 MouseMickey 15 år siden

Lidt forskelligt kommer an på programmet. Men gerne et par gange om måneden i Klovborg Kino hvor der som regel er ro så man kan nyde filmen uden at blive forstyrret.

Men specielt bio-city i Herning synes jeg er forfærdelig, det er et møg billed og publikum larmer!
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#38 database 15 år siden

Jeg må desværre erkende, at det nok kun er en gang hvert halve år, hvilket skyldes mangel på penge. Jeg må simpelthen finde mig et arbejde.

Damn you finanskrise!
Gravatar

#39 Antlion 15 år siden

Ericmase (36) skrev:
Film skal ses i Biografen. :) Queequeg (#14)

Fuldstændig enig! :)

Bestemt. Hvis jeg bare kunne opleve alle mine yndlingsfilm i biografen, som de daværende filminstruktører havde tilpasset deres værker til. Deres værker skulle opleves i biografmørket og på det store lærred, ikke derhjemme i dagligstuen. Men hvor ofte viser biograferne film, som er mere end 2-3 år gamle? Det er nu og bliver en sjælden fornøjelse!

Men sig lige til når de viser alle Tarkovskys visuelle vidundere på det store lærred, så skal jeg love dig for, at jeg er den første der at finde i biografsalen (forstyrrende elemeter, eller ej).
Gravatar

#40 Skeloboy 15 år siden

#33 - i Svendborg eller Ebeltoft?

Skriv ny kommentar: