-
En gang ca. hver anden måned28%
-
Et par gange om måneden22%
-
En gang om måneden19%
-
En gang hvert halve år17%
-
Næsten aldrig6%
-
En gang om året5%
-
Mindst en gang om ugen3%
-
En eller flere gange om ugen2%
Stemmer i alt: 1712
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 Coffey Mug 15 år siden
#32 enfilmnørd 15 år siden
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
#33 Michael Andersen 15 år siden
Det er kun hvis jeg glemmer at tænde for lyden i salen, at de ikke siger noget ;) Ej seriøst når man kan se alle de film man arbejder med så bliver man faktisk lidt kræsen. Men til gengæld når der hvert 1/2 år er filmtræf for branchefolk, hvor vi dagen lang ser kommende film i god tid, så slubre jeg så mange film i mig som muligt :)
#34 filmz-Bruce 15 år siden
#35 Antlion 15 år siden
Men det varierer utroligt meget, og før "Antichrist" har jeg ikke været i biografen i det sidste halve års tid. Grunden til dette er følgende:
- Billed- og lydkvalitet (jeg har brokket mig flere gange).
- Forstyrrende elementer (folk er respektløse).
- Pris (80 kr., hvor man endda skal forulempes med et kvaters reklamer).
... og den væsentligste grund af dem alle:
- Middelmådige film (der er måske én film om året, som virkelig tiltaler mig).
Hyggeture tager jeg ligefrem ikke på så ofte, som jeg har gjort, så dette er underordnet.
#36 Ericmase 15 år siden
Fuldstændig enig! :)
#37 MouseMickey 15 år siden
Men specielt bio-city i Herning synes jeg er forfærdelig, det er et møg billed og publikum larmer!
#38 database 15 år siden
Damn you finanskrise!
#39 Antlion 15 år siden
Bestemt. Hvis jeg bare kunne opleve alle mine yndlingsfilm i biografen, som de daværende filminstruktører havde tilpasset deres værker til. Deres værker skulle opleves i biografmørket og på det store lærred, ikke derhjemme i dagligstuen. Men hvor ofte viser biograferne film, som er mere end 2-3 år gamle? Det er nu og bliver en sjælden fornøjelse!
Men sig lige til når de viser alle Tarkovskys visuelle vidundere på det store lærred, så skal jeg love dig for, at jeg er den første der at finde i biografsalen (forstyrrende elemeter, eller ej).
#40 Skeloboy 15 år siden