-
En gang ca. hver anden måned28%
-
Et par gange om måneden22%
-
En gang om måneden19%
-
En gang hvert halve år17%
-
Næsten aldrig6%
-
En gang om året5%
-
Mindst en gang om ugen3%
-
En eller flere gange om ugen2%
Stemmer i alt: 1712
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 mr gaijin 15 år siden
#22 Verbal 15 år siden
Det er simpelthen for dyrt at gå i biografen. Når man så er to personer, kan det tit godt svare sig at bestille filmen over nettet, og så kan man oven i købet ofte have den, imens den stadig går i de danske biografer.
Men er der en must-see film, som har premiere i de danske biografer næsten samtidig med, at de har det i hjemlandet, så bliver det da til en biograf tur.
#23 cyberzed 15 år siden
#24 Kruse 15 år siden
#25 MuManden 15 år siden
Så fandens dyrt er det vel heller ikke, jeg giver vel en 70-80,- for en billet i københavnsområdet og det er hovedsageligt i Cinemaxx og Imperial jeg kommer og der er billed og lyd da rigtig godt.
Tilsvarende koster en nyer BD da nemt 150 med DK sub. Dvs at man skal minimum være 2 personer plus have et rigtig godt udstyr(som også koster kassen! ;-)) at spille det på, før det kan begynde betale sig...
#26 filmz-Narniabæver 15 år siden
Vi skal have de små biografer tilbage som i Give!
#27 tiany 15 år siden
Jeg går i biografen i biocenter kolding som er halvt ejet af Nordisk film. Billedekvaliteten er ikke den bedste, det hjælper nok den dag det bliver digitalt.
Lyden er faktisk god, men lydniveauet kan de slet ikke finde ud af at styre. Til nogle film skruer de lyden så meget op at det næsten u-udholdeligt, mens man andre gange ville ønske at de lige gav lyden en ekstra tand.
#28 Taxwars 15 år siden
Ja for dyrt, og så er mange af biograferne også alt for små. Efter de byggede Imperial om blev den meget værre, nu får man de der skide cup holders i lårene (hvis man er mand, hvis man er en lille spirrevip lægger man sikker ikke mærke til det ;)
#29 filmz-Bruce 15 år siden
#30 Bony 15 år siden