• Jeg så ikke showet
    64%
  • Nogenlunde, har set bedre
    21%
  • Ringe, vil meget hellere se nogle andre
    9%
  • Fantastisk - de bedste værter i årevis
    6%

Stemmer i alt: 1663

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 BN 14 år siden

Der var to jokes i introen, jeg ikke lige fangede pointen med:

1) Da de nævner Christoph Waltz, lyder det som om Steve Martin bare siger "Waltz Christoph.", hvilket adstedkommer stor latter, bl.a. også hos Christoph Waltz selv. Hvad var det morsomme?

2) Og så kigger de i to omgange på Georgen Clooney, som om de ikke gider at tale om HAM. Er der nogen speciel baggrund for eller pointe med dette? ... Eller er pointen simpelthen bare, at de uden nogen bestemt grund ikke gider at tale om ham?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#12 filmz-jonasgr 14 år siden

2) Det er en hentydning til at alle kender ham. At han er så populær og kendt, at de ikke behøver nævne ham ved navn. Kate Winslet sagde også på et tidspunkt under et interview da publikum lige pludselig skreg voldsomt: "Jeg tror vist det var George Clooney som kom".
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#13 tiany 14 år siden

#11-12 Sandra Bullock fik også nævnt at hun aldrig ville tilgive ham, at han havde skubbet hende i en pool for flere år siden... Jeg tror bare det var tag pis på George-aften.
Valar morghulis
Gravatar

#14 chandler75 14 år siden

# 11 Som jonasgr skriver. Clooney er gået hen og blevet den nye Jack Nicholson - Oscar-festens midtpunkt. Derfor var det ironisk ment, som om at han får rigeligt med opmærksomhed.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#15 filmz-jonasgr 14 år siden

#14 Hehe, ja han har i grunden overtaget efter Jack Nicholson. Men sådan en er der også brug for.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#16 chandler75 14 år siden

# 15 Jeps, især når Jack ikke længere møder op :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#17 BN 14 år siden

jonasgr (12) skrev:

2) Det er en hentydning til at alle kender ham. At han er så populær og kendt, at de ikke behøver nævne ham ved navn. Kate Winslet sagde også på et tidspunkt under et interview da publikum lige pludselig skreg voldsomt: "Jeg tror vist det var George Clooney som kom".

chandler75 (14) skrev:
# 11 Som jonasgr skriver. Clooney er gået hen og blevet den nye Jack Nicholson - Oscar-festens midtpunkt. Derfor var det ironisk ment, som om at han får rigeligt med opmærksomhed.

Nå, sådan. ;-)

Forstod I så den med Christoph Waltz?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#18 NightHawk 14 år siden

# 14 & 15 -

The Clooney Factor. :)

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#19 Verbal 14 år siden

I det mindste var det da bedre end sidste år - men der skulle selvfølgelig heller ikke ret meget til for at overgå det.
And like that... he's gone.
Gravatar

#20 Skeloboy 14 år siden

Synes de var nogenlunde...men ikke just noget, der kan forny showet

Skriv ny kommentar: