• Jeg så ikke showet
    64%
  • Nogenlunde, har set bedre
    21%
  • Ringe, vil meget hellere se nogle andre
    9%
  • Fantastisk - de bedste værter i årevis
    6%

Stemmer i alt: 1663

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 jesperhp 14 år siden

De var meget vittige, og kørte en helt klassisk stil. Så helt klart bestået herfra, men har nu også set bedre. Det er en skam, at Sacha Baron Cohens sketch ikke kom med. Den kunne have givet en kant, som ikke helt var til stede med de to herrer Martin og Baldwin.
Gravatar

#2 filmz-jonasgr 14 år siden

Det var en fin start men derefter kan jeg faktisk slet ikke huske de var på. De var meget anonyme.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#3 Lord Beef Jerky 14 år siden

Helt enig med #2. Desuden var startnummeret og dansesekvensen lige før de sidste store priser ligeså mindeværdige som en abnormt anonym dagligdag. Virkelig kedeligt show.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#4 Twister 14 år siden

Jeg vil sige de gjorde det nogenlunde.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#5 ikj80 14 år siden

Syntes det er godkendt præstation, men heller ikke mere. Udemærket åbningsmonolog, men som før nævnt var de rimeligt anonyme.
Gravatar

#6 filmz-jonasgr 14 år siden

#3 Men man skal så huske på, at det ligeså meget er producerens skyld.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#7 Lady Arwen 14 år siden

Synes simpelthen bare de var helt vildt kedelige med nogle vildt forudsigelge jokes!
Doctor Who <3
Gravatar

#8 chandler75 14 år siden

Jeg er enig med Ebert:

From their opening monologue, co-hosts Steve Martin and Alec Baldwin were surprisingly unfunny. Their opening lines would have been funny delivered by one emcee, but having them do alternate reads from the prompter was a mistake. Nor did either one seem to really be speaking in the first person.

The choice of hosts Baldwin and Martin, which struck me as inspired, turned out to be a miscalculation. In years past, did co-hosts alternate lines? Comic timing depends on one person's delivery, unless we're talking about a seasoned comedy team. The two never felt like a team, and apparently didn't have their lines memorized, which led to tiny but fatal delays.

http://rogerebert.suntimes.com/apps/pbcs.dll/artic...

"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#9 NightHawk 14 år siden

Synes de startede rigtig godt og så efter et par timer, gik de mere eller mindre i glemmebogen.

Der kom dog et par ret sjove jokes undervejs, men generelt var det alt alt for tamt især set i lyset af, at man ved hvor underholdende de to gentlemen plejer at være.

Så det blev i sidste ende "Nogenlunde, har set bedre".
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#10 NightHawk 14 år siden

Introen var dog stadig det klart bedste i mine øjne :)

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

Skriv ny kommentar: