-
Jeg så ikke showet64%
-
Nogenlunde, har set bedre21%
-
Ringe, vil meget hellere se nogle andre9%
-
Fantastisk - de bedste værter i årevis6%
Stemmer i alt: 1663
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 elwood 14 år siden
Slår dog ikke Joacqhin Phoenix sidste år 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#42 wimmie 14 år siden
Med undtagelse af Paranormal Activity-parodien ;)
#43 filmz-jonasgr 14 år siden
'Cause I'm evil"
#44 wimmie 14 år siden
#45 thomasdahl79 14 år siden
om showet generelt syntes jeg det er ærgeligt at de har skåret sangene væk og så kommer med et latterligt danse nummer istedet for
#46 Skeloboy 14 år siden
#47 tiany 14 år siden
#48 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#49 enfilmnørd 14 år siden
Det var ikke ret overbevisende. Det bedste man kan sige om dem, er at de var ret anonyme. Jokene var ikke ret sjove, og starten, hvor de brugte 15 min. på at klappe af de fremmødte, var rædselsfuld.
MHT selve showet
Heldigvis havde shovet nogle gode dansere, og ideen med dans til præsentation, af de nominerede scores, var en rigtig god ide. Ligeledes kunne min indre drengerøv godt lide Ben Stillers Avatar joke, det hjalp showet frem.
Men alt i alt, en tynd kop te, især i betragtning af sidste år.
Tilføjet
Jeg må ikke glemme, Paranormal aktivity skechen, var ret sjov, men ville ønske de havde brugt den lidt senere i showet. DEr skete jo stort set intet, i den sidste tredjedel af showet. Jeg var ved at falde i søvn, da de skulle præsenterer bedste hovedroller; Sidste år havde jeg ikke nogen problemer med det, og syntes af de 2*5 taler om de nominerede var gode; men uden et eller andet underholdning, falder det til jorden.
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
#50 wimmie 14 år siden
Ja, og den måde Alec Baldwin smider hænderne i vejret når han bliver slået - uden at vågne :D