• Hot
    59%
  • Noget der sidder på en bil
    22%
  • Not
    19%

Stemmer i alt: 1014

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#61 filmz-Wacker 20 år siden

Min kæreste kommer og vi skal ud hos min faster og onkel og æde lidt mere mad, sammen med min mormor, morfar. Mine forældre, og lidt andet familie. SÅ lige en enkelt øl oppe i byen om aftenen.
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#62 filmz-PreGæst 20 år siden

heh på mit "arbejde", har jeg lavet julepynt siden sidst i november.... og ja, julen er meget hot i min bog....
forresten, i dag er 1/3 julaftens dag :)
hurra
Gravatar

#63 skittlez 20 år siden

...Først nu ser jeg nissehuerne på crew-siden... Hvor ser de søde ud ;)
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#64 filmz-Mira 20 år siden

jeg glæder mig totalt til juleaften. Hos os er det indbegrebet af hygge. Jeg er sammen med mine forældre og farmor og farfar og vi holder det altid hos mine forældre.

Vi pynter træ sammen. Hygger i løbet af dagen med at dække op, se disney, skråler julesange på decibel der af sundhedsstyrelsen er defineret som skadeligt, fjoller rundt som et par teenagere. ;), prøver at holde de storsavlende madglade wannabe beethoven hunde fra godterne mens vi forsøger ikke at glide i savl eller futte hundenes haler af med stearinlys.
dagen rundes af med god mad-fælles opvask, spille spil om mandelgaven ( bombespil) og afrydning. Juletræsdans og gaveudpakning, mens vi kæmper med at finde plads til flere julegodter-højre hjertekammer og storetæer er der altid plads i;).
Det store hit er at se hundene pakke deres gaver op hehe. den ene æder hele pakken hvis vi ike stopper ham og den anden finder stor stor glæde i at lege med gavebåndet;)

Jul er for fedt:)))

"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
Gravatar

#65 El vez 20 år siden

Hvad er bombespil ? :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#66 filmz-vassago 20 år siden

Det må være noget ala "Speed", indtager du mindre end 5 skefulde risalamande i minuttet så sprænger juletræet og alle gaverne i luften.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#67 DarkLight 20 år siden

#66, hehe
Jeg tænker mere på en vis spil i en Robocop film.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#68 filmz-Oddj0b 20 år siden

Jeg syntes folk overvurderer julen, så sej er den heller ikke.
>>>------------------------>
Napoleon Dynamite
Gravatar

#69 filmz-Luffe- 20 år siden

ja julen er en glædens tid, og så er det koldt, en god undskyldning for at hygge sig med en god film :D
Do not trust hope.
It has forsaken these lands
Gravatar

#70 filmz-killer 20 år siden

DEN HER SIDE SOM JEG HAR FATET AT MAN SKAL KED SIG

Skriv ny kommentar: