-
Nej, aldrig - kun på dvd35%
-
Ja, som regel21%
-
Ja, altid17%
-
Nogle gange, men mest på dvd14%
-
Jeg køber aldrig film11%
-
Hvad er Blu-ray?1%
Stemmer i alt: 1660
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#111 Thomsen 14 år siden
Teoretisk set ja. Men min sidste videomaskine døde for 4 år siden, så i praksis har jeg siden klaret mig på den mindre ærlige facon ved at købe bootlegs eller selv downloade vhs- og tv-rips af de sjældne ting. Ofte er det den eneste mulighed for at se nogle af filmene.
#112 Thomsen 14 år siden
Det er forkert. Kommerciel VCD dukkede op længe før DVD - omkring 1992-93, hvis jeg husker rigtigt. Det blev hurtigt meget udbredt i Asien (og er det tildels stadigvæk), fordi det - modsat vhs - ikke havde problemer med den høje luftfugtighed, der er i en del asiatiske lande. Som en anden allerede har nævnt, så havde mindst hver anden kinesisk husholdning en VCD-afspiller i 2005, og et lignende billede tegnede sig for flere andre lande. Fordelen ved VCD var netop, at afspillere og film var så meget billigere end dvd. Det var først da de virkeligt billige dvd-afspillere dukkede op, at dvd for alvor begyndte at få fodfæste i Asien.
#113 filmz-Utyske 14 år siden
#114 KVASAR 14 år siden
Derfor bruger jeg udelukkende VHS, og det er uden nogen undtagelse!
Jeg elsker simpelthen VHS!
Store bund solide helt igennem gennemførte kassettebånd og "Rocky IV" har aldrig
stået så kniv skarbt på mit beolux 26".
Ja ja .. og jeg er fuldstændig ligeglad med jeres argumenter som f.eks. at der kommer båndsalat to gange om måneden.
I love forever VHS-[¤ ¤] !!!
#81 . . . The Insider
"Så, ja, fremtiden ser lys (og ikke mindst "blå") ud :-)" Skal det forstås som en
herlig sætning? Eller er jeg naiv !!!
#115 MOVIE1000 14 år siden
#116 KVASAR 14 år siden
Ja, jeg ser kun de gode gamle klassikere !!!
#117 MOVIE1000 14 år siden
#118 KVASAR 14 år siden
Ja, det var nogle forrygende tider den gang, med denne ørehænger af et hit.
Men jeg må desværre beklage, det er ikke mig der har skrevet den. Men jeg elsker
da stadig i dag og lytte til den på min kassettebåndoptager.
Faktisk ser jeg kun de gamle klassikere, som er produceret i sort/hvid !!!
#119 MOVIE1000 14 år siden
#120 The Insider 14 år siden