• Nej, aldrig - kun på dvd
    35%
  • Ja, som regel
    21%
  • Ja, altid
    17%
  • Nogle gange, men mest på dvd
    14%
  • Jeg køber aldrig film
    11%
  • Hvad er Blu-ray?
    1%

Stemmer i alt: 1660

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Lord Beef Jerky 14 år siden

Bortset fra bemærkningen om Tv-serier er jeg enig med #20. Det hænder også at en titel er så billig på DVD, at jeg ikke kan holde fingrene fra den.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#22 Twister 14 år siden

wimmie (4) skrev:
#2 og 3
Samme her. Jeg køber aldrig nye film (film der lige er udkommet) eller storfilm på dvd mere - men gamle film, ekstremt billige film og serier købes stadig på dvd ;)

Jeg har det på præcis samme måde. Hvis jeg selv skal købe nye udgivelser køber jeg dem på Blu-Ray. Hvis der derimod er tale om "gamle" (det dækker meget bredt) klassikere køber jeg dem på DVD (med enkelte udgivelser som undtagelse). Jeg svarede "nogle gange, men mest på DVD" fordi jeg simpelthen mest køber film der er ældre end 10 år.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#23 filmz-Utyske 14 år siden

#21 -

Du er ikke enig i at tv-serier generelt er dyrere på BD end på DVD? :)

Bortset fra "Mad Men" og "Sons of Anarchy" kan jeg ikke komme på serier der ligger på samme prisniveau, uanset formatet. Der er selvfølgelig enkelt undtagelser, men de er sjældne.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#24 Lord Beef Jerky 14 år siden

#23 Jeg er ikke enig i, at jeg ikke køber Tv-serier på blu-ray... for det gør jeg!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#25 NightHawk 14 år siden

Jeg køber for det meste DVD'er, da de tv-serier og film/dokumentarfilm jeg køber for tiden ikke findes som Blu-ray og heller ikke ser ud til at blive udgivet som sån lige foreløbigt.

Så det blev en stemme på "Nogle gange, men mest på DVD".
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#26 MOVIE1000 14 år siden

Jeg er begyndt at skifte mine dvd så småt ud med BD, men jeg køber stadig DVD hvis de er billige, og helst kan undgå at ses på BD. Jeg køber kun BD film hvis der er action,sci fi, eventyr,gys, men jeg køber mest BD for billedernes skyld og musikken/stemmerne, og selvfølgelig er BD lidt dyrre, men jeg synes det er pengene værd og det er helt klart bedst at købe dem i Blockbuster, især i deres Brugt afdeling, hvor man kan finde BD helt ned til en 20 pr stk hvis man er heldig, ellers er det 50, 80, 100 og 130 pr stk.

idag købte jeg lige Hellboy, Hellboy II og Air force one til en 50 pr stk og 3 for 140, men af en eller anden grund kom jeg kun af med 100 for dem alle 3 :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#27 filmz-ab 14 år siden

Jeg køber kun på blu ray, og siden jeg anskaffede mig formatet, har jeg ikke købt dvd'en. Men jeg køber dog kun film, jeg gider se om og om igen. En film der blot er god og okay, gider jeg ikke købe. Tv-serier gider jeg ikke købe (pånær Dexter måske) da jeg simpelthen ikke gider gense serie-afsnit. Ellers har jeg solgt alle mine dvd film til enten den lokale blockbuster, eller bekendte..Jeg kan dog indimellem leje på dvd, da blockbuster ikke har alle filmene på blu ray, især ikke de ældre.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#28 Doom 2: Hell on Earth 14 år siden

Hvem er de 9% der aldrig køber en film? Pirater er jo ikke velkomne her på Filmz! Der er nok ikke mange brugere, der kun ser lejede film, eller i biografen eller i tv.
Doctor Last Warning
Gravatar

#29 Skeloboy 14 år siden

#28 - nu er der jo en hel del, der stemmer, som ikke har en bruger på filmz.

Mangler lige en mulighed, der hedder: "har ikke blu-ray".

Så jeg stemte sjovt nok: "Nej, aldrig - kun på dvd". Jeg har set HD, men det er simpelthen ikke noget, jeg gider bruge penge på. Ja, det er flottere, men så meget går jeg alligevel ikke på i billedkvalitet.
Gravatar

#30 MOVIE1000 14 år siden

#29 øhm går du så op i lyd?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: