• Nej, aldrig - kun på dvd
    35%
  • Ja, som regel
    21%
  • Ja, altid
    17%
  • Nogle gange, men mest på dvd
    14%
  • Jeg køber aldrig film
    11%
  • Hvad er Blu-ray?
    1%

Stemmer i alt: 1660

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 filmz-Utyske 14 år siden

#29 -

No offence, men det forekommer mig at du bruger ret meget tid på at understege, at du ikke er til HD og du virker en kende fornærmet over at folk mener at HD er så meget bedre. :)

Jeg skal ikke kunne sige om jeg tager fejl i den betragtning, men det undrer mig virkelig at du bruger så meget tid på at retfærdiggøre at du kun køber dvd'er og stadig rocker VHS. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#32 filmz-ab 14 år siden

Fair nok du har det sådan, men optimal billedside forstærker jo oplevelsen og detaljerne i en film. Du er ret vild med The Foruntain, hvis jeg husker korrekt, og den vil helt sikkert egne sig pisse godt på en stor skærm og blu ray. Lydmæssigt er der også en del at hente og glæde sig til, så altså - på alle måder får man bedre oplevelser med film. Det kan ikke diskuteres, og enhver burde se film i optimal kvalitet og gode omgivelser..
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#33 filmz-T-bird 14 år siden

Jeg ville købe dem på BD hvis jeg kunne spille dem. Indtil videre er jeg tilfreds med DVD.
Gravatar

#34 Skeloboy 14 år siden

#31 - er nu ikke fornærmet :), jeg har heller ikke sagt, jeg ikke er til HD. Har bare sagt, jeg ikke går op i det. Jeg er jo ikke anti-HD...

#30 - nej, går ikke specielt meget op i lyd.

Jeg er da goth klar over, at BD er bedre. Men altså...går som sagt ikke så meget op i det :), derfor har jeg ikke smidt mine VHS ud, de kan jo snildt ses.

#32 - jeg har set mange film på min computer...det virker ganske fint for mig.
Gravatar

#35 filmz-ab 14 år siden

Pyha, vi ser godt nok helt anderledes på det - jeg nægter at se film på computer. Det er for mig uden værdi, og helt uden indlevelse. Men jeg er også af den holdning, at jeg gerne vil have oplevelser med film. Jeg kan ikke stene til en film på en 12 tommer pc-skærm, og se en film, som oveni købet er hentet på nettet. Men hej, vi er så forskellige..
Gravatar

#36 MOVIE1000 14 år siden

#35 men det er vi 2 ikke :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#37 filmz-Utyske 14 år siden

#35 -

Med mindre du sidder med en lille bærbar, er det mange år siden at 12" har været standarden.

Jeg har eksempelvis en 24" skærm til min PC.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#38 Skeloboy 14 år siden

#35 - Har en 19"

Men det kan selvfølgelig også have noget at gøre, hvilken type film man foretrækker.
Gravatar

#39 filmz-ab 14 år siden

hehe! Det var også bare et skud, men jeg har en lille skærm, ja. Men pc-skærme generelt, også 24', gider jeg ikke se film på. Det er mig upersonligt.

Ikke nødvendnigvis - et godt drama kan jo sagtens have en fantastisk billedside og lydspor - se bare There Will Be Blood. Det behøver skam ikke kun være blockbusters, der skal køres igennem et dyrt hjemmebio.
Gravatar

#40 Skeloboy 14 år siden

#38 - There Will Be Blood er ikke et godt drama...;)

Langt de fleste af de film, jeg køber, kan ikke fås på blu-ray(tror jeg, har ikke undersøgt det).

Det er selvfølgelig også et spørgsmål om penge. Jeg skal have købt et nyt TV og en afspiller først...og det er vel omkring 7000 kr i alt. Hvis jeg ingen penge bruger i 2 måneder, så har jeg råd til det...:)

Skriv ny kommentar: