• Nej, jeg har ingen Blu-ray-afspiller
    28%
  • Ja, helt sikkert!
    24%
  • Måske
    21%
  • Nej, jeg er ikke interesseret i "Star Wars"
    15%
  • Nej, jeg har efterhånden rigeligt med "Star Wars"-udgaver
    11%

Stemmer i alt: 2486

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Lord Beef Jerky 14 år siden

Uden tvivl... det ville være latterligt som Star Wars fan ikke at gøre det.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#32 nalle 14 år siden

Er virkelig interesseret, men vi har heller ikke nogle af dem endnu. Vi har ventet på en virkelig fed udgaver af filmene, hvor der er kælet for detaljerne ikke kun på filmen, men også på indpakningen. Så det bliver spændende om der endelig kom en kronjuvel til samlingen - krydser fingre :)
Gravatar

#33 Jach 14 år siden

Har ventet på det de skulle komme på Blu-ray og har dem ikke i forvejen så helt sikkert.
"Game over man, game over"
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS
Gravatar

#34 Kruse 14 år siden

Jeg stemte måske. Det jeg allermest er interesseret i er de tre originale film, IV+V+VI, i deres originale biografversioner, og så selvfølgelig i super flot Blu-Ray kvalitet.

Men da jeg højest sandsynligt ikke kan få det, vil jeg vurdere den når den udkommer, om jeg gider at købe den. Men okay, who am i kidding, selvfølgelig ender jeg med at købe den ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#35 Tegningen 14 år siden

Den afsteming mangler helt klart et punkt vedr. de orginale udgaver :(
Gravatar

#36 filmz-Claudius 14 år siden

At salget af Blu-ray afspillere er steget tillægger jeg ikke megen betydning. Der var jo i forvejen næsten ingen, der havde en, så selvfølgelig går det fremad, når udgangspunktet er tæt på ingenting. Og når folk køber en afspiller, så er det fordi de æder alle de gamle dvd'er uden problemer. En lidt dyrere afspiller, der er "fremtidssikret" i den forstand, at man også kan spille Blu-ray, hvis man en dag får lyst til det, eller de slår igennem. Det tror jeg bare ikke, de kommer til. Det er muligt man kan begynde at ane forskelle fra dvd til blu-ray på skærme der er 42" eller større, men det er meget, meget få af os, der har så store skærme. Eller får det.

Nej, Blu-ray er dødt fra starten. Ikke fordi vi ikke kan bruge bedre kvalitet, men fordi Blu-ray bare ikke byder på noget nyt. Dvd slog igennem, fordi de gamle VHS bånd bare var forældede. Der skulle simpelthen noget nyt teknologi til. Blu-ray er bare opgraderet teknologi i forhold til dvd, men uden innovation. Et VHS bånd, der kunne optage i otte timer i stedet for fire (eller 16 i stedet for otte i long-play) og i lidt bedre kvalitet havde heller ikke solgt mere VHS. Der ville intet nyt have været i det. Og Blu-ray har samme problem som dvd - det er mekanisk. Næste generation af film/video medier bliver noget i retning af flash-ram eller lignende, der er helt digitalt, kan indlæses direkte i computeren og uden at skulle skifte diske eller skulle læses med noget, der skal køre rundt etc.
http://www.newsweek.com/2010/04/30/why-i-hate-3-d-and-you-should-too.html
Gravatar

#37 filmz-Utyske 14 år siden

#36 -

Sjovt, radio-/tv-branchen meldte ellers i starten af 2009 at folk på daværende tidspunkt efterspurgte skærme på 40-42" og derefter, og nu er vi et år længere henne, så mon ikke at det stadig holder stik?

Med mindre man 100% kigger på at det skal være så billigt så muligt, eller har virkelig specifikke krav til størrelsen, er 42" den størrelse der bedst kan betale sig at købe. De ligger prismæssigt fornuftigt og har gode paneler, selv omkring de der 4500-5000 kr. Et 37" koster næsten det samme, hvis man skal have det gode panel, så det er penge ud af vinduet og i mange tilfælde skal man op og give 3500-4000 kr. for at få et fornuftigt 32" og så er der faktisk ikke så langt op til 42".
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#38 HonoDelLoce 14 år siden

Claudius (36) skrev:
Det er muligt man kan begynde at ane forskelle fra dvd til blu-ray på skærme der er 42" eller større, men det er meget, meget få af os, der har så store skærme. Eller får det.

What the hell ...

Den eneste i min bekendtskabskreds, jeg kender til, der har mindre end 42", er min stedfars 75årige mor..

Selv min egen bedstefar har sig et 42.. Og han er LANGT fra ellers interesseret i den slags.. Som han sagde, da han købte det "det er jo det, man har nu om dage"...
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#39 moulder666 14 år siden

What the hell ...

Den eneste i min bekendtskabskreds, jeg kender til, der har mindre end 42", er min stedfars 75årige mor..

Selv min egen bedstefar har sig et 42.. Og han er LANGT fra ellers interesseret i den slags.. Som han sagde, da han købte det "det er jo det, man har nu om dage"...

Skift det ud med 40", så er situationen den samme ved mig...Kender nok 7-8 personer fra arbejdet der har skiftet til 40 eller 42" bare det sidste år!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#40 filmz-Narniabæver2010 14 år siden

Ja, kan ikke vente!

Skriv ny kommentar: