• Aldrig
    30%
  • Engang imellem
    22%
  • Ofte
    20%
  • Sjældent
    16%
  • Altid
    12%

Stemmer i alt: 1541

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 HelmerJ 11 år siden

Big Daddy (10) skrev:
man i det mindste vælge en god whisky eller rom, fremfor noget så ringe som snaps!

Udover at snaps er noget af det tætteste man kommer en gud (i min virkelighed).
Så husk at whisky bare en en rom ikke smager godt
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#22 Big Daddy 11 år siden

HelmerJ (21) skrev:
Så husk at whisky bare en en rom ikke smager godt
Uhhh?:) Så skal du bare vælge en ordentlig, fremfor alt det billige pis folk tror er whisky/rom;)
Os, De Konforme
Gravatar

#23 HelmerJ 11 år siden

Selvfølgelig findes der whisky som ikke smager dårligt, der er bare meget langt i mellem jeg finder noget som jeg ikke ville bytte lige over for en middelmådig rom
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#24 Big Daddy 11 år siden

HelmerJ (23) skrev:
Selvfølgelig findes der whisky som ikke smager dårligt, der er bare meget langt i mellem jeg finder noget som jeg ikke ville bytte lige over for en middelmådig rom
Jeg forstod på din kommentar, at du ikke kunne lide hverken eller. Beklager:)
Os, De Konforme
Gravatar

#25 moulder666 11 år siden

Som oftest køber jeg det hele i biffen - bland selv slik er nu engang en vigtig del af en biografoplevelse...

Når det så er sagt - det sker da også, at der ryger en cola med ind - priserne er efterhånden skruet så latterligt højt op, at det ikke giver mening!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#26 amlb13 11 år siden

Følger altid biografen politik, som oftest er, at snacks/slik er i orden, men drikkevarer købes af dem. Jeg synes at det er meget rimeligt.
Gravatar

#27 David Munch 11 år siden

Stort set altid. De priser de har er jeg ikke interesseret i at give.
Gravatar

#28 Lord Beef Jerky 11 år siden

Op i røven med priserne hvis udvalget var interessant. Ofte kan man vælge mellem 3-4 flade slags sodavand og det kedeligste bland selv slik. Jeg håber snart en biograf i DK opper sig på udvalget og kvaliteten, så skal jeg nok købe løs.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#29 MonsTruz 11 år siden

Jeg tager aldrig noget med ind.
Min lokale biograf bliver drevet af frivillige, og vil gerne støtte den så meget jeg kan. Det hænder selvfølgelig også at jeg er i biffen i en større by, men syntes ærlig talt det er for besværligt og slæbe noget med udefra.
Nu er jeg heller ikke så super tit i biografen, så kan sagtens overleve en 50-60 kr. for en gang popcorn og sodavand.
Gravatar

#30 X&O 11 år siden

Jeg køber ALDRIG sodavand i biografen, da jeg ikke kan udstå den sirupblanding de kalder sodavand. Slik bliver købt en gang imellem, men oftest bliver det taget med hjemme fra, da jeg alligevel ikke har lyst til den helt store omgang. Popcorn er tilgengæld altid noget jeg køber i biografen omend det sker relativt sjældent, da jeg alligevel aldrig kan få kæmpet mig igennem den lille menu.

Skriv ny kommentar: