• Aldrig
    30%
  • Engang imellem
    22%
  • Ofte
    20%
  • Sjældent
    16%
  • Altid
    12%

Stemmer i alt: 1541

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Giraffen 11 år siden

Sjældent.

Denne poll skal nok skabe en spændende debat...
Gravatar

#2 Slettet Bruger [1512959063] 11 år siden

"Engang imellem" - det sker, at jeg har vand med hjemmefra, fordi jeg ikke gider at betale 20+ kr. for en halv liter vand.
Gravatar

#3 Big Daddy 11 år siden

Ja da.....ofte. Priserne i biografen er jo forrykte, så skal der være råd, så medbringer jeg ofte udefra og desuden har de ikke det jeg foretrækker, som er diverse nødder. Ellers vælger jeg at undvære. Sodavand køber jeg dog næsten altid i biografen.
Os, De Konforme
Gravatar

#4 Snaden 11 år siden

Hele tiden.
Gravatar

#5 Silver666 11 år siden

Jeg spiser ikke snacks i biografen mens jeg ser film.
Gravatar

#6 Mikkel Abel 11 år siden

Plejer at købe i biografen.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#7 Riqon 11 år siden

Jeg plejer gerne køre indenom McDrive først og så tage min egen menu med ind, selvfølgelig med ekstra fritter og chicken wings.

Sorry, that was a lie...
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#8 Kisbye 11 år siden

Da jeg var inde at se Ringenes herre, var vi tre til at dele to flasker snaps.
Flaske nummer 2 blevet hentet i pausen.

Det er ikke en joke og jeg vil entelig heller ikke anbefale det. Det var ikke nemt at samle sig om filmen til sidst.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#9 cans 11 år siden

#8 Da jeg i sin tid var inde og se Star Wars III, sad jeg ved siden af nogle gutter, som havde fadøl med ind (og havde fået et par forinden), og de stank så meget af alkohol, at det var uudholdeligt at sidde ved siden af dem. Jeg synes virkeligt det var ret respektløst af dem, og jeg er i bakspejlet glad for at det var en IMO elendig film som SW:III og ikke f.eks. en LotR-film..
Bare lige noget jeg synes man godt må tænke over :)
Famous last words: "what duck?"
Gravatar

#10 Big Daddy 11 år siden

Kisbye (8) skrev:
Da jeg var inde at se Ringenes herre, var vi tre til at dele to flasker snaps.
Flaske nummer 2 blevet hentet i pausen.
Det synes jeg er respektløst overfor filmkunsten. Også selv om man måske er til den lidt mere smalle kunst og eventuelt kun har hån til overs for sådanne store mainstream film, kan man i det mindste vælge en god whisky eller rom, fremfor noget så ringe som snaps!
Os, De Konforme

Skriv ny kommentar: