• Aldrig
    30%
  • Engang imellem
    22%
  • Ofte
    20%
  • Sjældent
    16%
  • Altid
    12%

Stemmer i alt: 1541

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 dam 11 år siden

madmartigan1978 (11) skrev:
Jeg har aldig gjort det, men det vil da nok være muligt i fremtiden! Vand er jo forrykt dyrt!

Hvad er reglerne, kan de bortvise en, eller blot konfiskere det?

De har egentlig ret til at sige du ikke må have det med ind - nogle biografer konfiskere det, andre siger, husk lige til næste gang.. og nogle vælger helt at ignorere det.

Hvad er der galt med jer? Tager i også jeres egne drikkevarer med på restauranter fordi det er for dyrt der? I har taget et valg, så bliv dog hjemme og se film.

Og ja, priserne er på niveau med ANDRE service convenience stores - og det er i den høje prisklasse.

amlb13 (26) skrev:
Følger altid biografen politik, som oftest er, at snacks/slik er i orden, men drikkevarer købes af dem. Jeg synes at det er meget rimeligt.

Hvilken biograf er det dog? for størstedelen af alle biografer i DK har egentlig en politik om, at man IKKE må medbringe selv, at personalet så ikke siger noget - er en hel anden sag.
Gravatar

#32 Big Daddy 11 år siden

dam (31) skrev:
Hvad er der galt med jer?
Tror såmænd ikke der er noget specielt galt med 'os'. De fleste af os, er nok som mennesker er flest vil jeg gætte på:)

dam (31) skrev:
Tager i også jeres egne drikkevarer med på restauranter fordi det er for dyrt der?
Nej, for sådanne steder har vi ikke råd til at komme når biografen er betalt;) (og kunne 'vi' slippe af sted med det, så gjorde mange (eller en del) sikkert skal du se......
Os, De Konforme
Gravatar

#33 the_paki_don 11 år siden

Jeg tager som regel altid en nøddeblanding med og to flasker vand fra hanen.

Jeg kan ikke støtte biografens priser, fordi jeg er ikke af den holdning, at hvis man skruer priserne gevaldigt op, så vil det kunne betale for biografens eksistens.

Jeg ville dog sørge for at købe ind i biografen hver eneste gang, hvis de kunne matche priserne, som jeg oftest tumler med. Så kunne det retmæssige parti få pengene i stedet for diverse butikker på Nørrebro...

Og restauranten og biografen kan ikke bruges i den direkte sammenligning.

Restauranten er et sted, hvor du spiser. Derfor tager man ikke sin egen mad med.

Biografen er et sted, hvor man ser film. Der burde man ikke tage en bærbar med ind i en sal og se sin egen film. ;)
Gravatar

#34 kisame 11 år siden

gjorde det meget da jeg var mindre. ellers køber jeg det bare i biograften.
Gravatar

#35 Ispep 11 år siden

Rigtig god pointe. Især med bærbaren :0
Gravatar

#36 amlb13 11 år siden

Min kæreste tager altid frugt og vand med, men personligt synes jeg, at propcorn hører biograften til...uanset hvad prisen er. Tror du ikke at min kæreste ville købe frugt, hvis det blev solgt i biografen.
Gravatar

#37 Kisbye 11 år siden

Flot at det altid lykkes dig at blande en af de der tvivlsomme sider ind i dit indlæg.
Hvor meget tjener man entelig på at spame fora med den slags?
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#38 loki 11 år siden

Jeg fortrækker rosinboller og kakaomælk, så ja det bliver altid "smuglet" med ind.
www.peakoil.dk
Gravatar

#39 MOVIE1000 11 år siden

Køber kun popcorn derinde, medbringer selv slik og sodavand.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#40 Tjernobyl 11 år siden

Jeg sørger naturligvis altid for at tage slik med hjemmefra, hvis jeg husker det.

Skriv ny kommentar: