• Michael Bay
    48%
  • De burde begge sprænges i luften
    29%
  • Roland Emmerich
    13%
  • De er begge fantastiske
    10%

Stemmer i alt: 1663

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 filmz-Martychris 14 år siden

Jeg syntes de burde sprænges i luften... Dog kan jeg godt lide Stargate, men syntes stadigvæk de skulle sprænges til Atomer...
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#12 filmz-Bruce 14 år siden

#9 Aaah ok, ja det har du jo ret i :D Jeg misforstod!

Well der er store knald, men eksplosionerne udebliver. I den henseende synes jeg krudtet i bøssen er lidt vådt.

Len Wiseman er old school, så der er mere krudt og kugler i ham!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#13 Benway 14 år siden

Jeg er ikke ligefrem den store fan af nogle af de to, men jeg synes dog, at Emmerichs værker har en vis klodset 50'er-agtig charme over sig, som Bays playstation-film fuldstændig mangler. Så det må blive Emmerich.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#14 filmzkim 14 år siden

Hvor er det lamt, at der er mulighederne, "de er begge fantastiske" og "de burde begge sprænges i luften", når spørgsmålet er: Hvem er den mest explosive filmskaber.
Gravatar

#15 Bony 14 år siden

Jeg kan nu meget godt lide Michael Bays "Victoria's Secret" reklame.

;-P

(Den er dog bedst med lyden mutet!)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#16 filt 14 år siden

#10, ser man ekstramaterialet på den første Transformers ser man, at næsten samtlige eksplosioner er ægte.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#17 Riqon 14 år siden

Seriøst, hvem kan modstå denne mulighed: "De burde begge sprænges i luften!"

Ikke jeg. Jeg var ellers ved at stemme Emmerich...
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#18 Lord Beef Jerky 14 år siden

Jeg svinger lidt imellem Emmerich og at de begge bør sprænges i luften. De laver begge horrible film, men jeg er stadig meget godt underholdt af Emmerichs sans for dårlig smag.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#19 Kruse 14 år siden

De burde begge sprænges i luften! Med undtagelse af The Rock, har ingen af dem lavet noget der var tilnærmelsesvis fornuftigt.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#20 Lord Beef Jerky 14 år siden

#19 AAAAH! Det er lige harsh nok... du har glemt Moon 44 og Universal Soldier i dit regnestykke.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: