• Michael Bay
    48%
  • De burde begge sprænges i luften
    29%
  • Roland Emmerich
    13%
  • De er begge fantastiske
    10%

Stemmer i alt: 1663

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Kruse 14 år siden

#20: Jeg har ikke set Moon 44, og jeg er ikke helt så stor en Van Damme fan som dig ;)

Det er dog meget langt tid siden at jeg har set Universal Soldier, så jeg skal da ikke afvise den ikke kan være underholdende efter at man har indtaget flere liter alkohol.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#22 Lord Beef Jerky 14 år siden

#21 Du behøver ikke alkohol for at værdsætte en godt sammenskruet Terminator-light... jeg kræver at du tager din udtalelse i dig igen! Ellers sender jeg fandme Van Damme på nakken af dig!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#23 Kruse 14 år siden

#22: Okay, hvis jeg skal være ærlig, så husker jeg den egentlig som ganske underholdende. Men jeg har netop ikke set den siden jeg var lille, og dengang var der langt flere elendige film som jeg godt kunne lide, så jeg gættede på at jeg også ville finde Universal Solders elendig hvis jeg så den i dag :)

Så okay, det kan MULIGVIS godt være at Universal Soldiers også er tæt på at være i nærheden af at være fornuftig ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#24 Lord Beef Jerky 14 år siden

#23 Yes mand! Iøvrigt kan du købe den billigt på blu-ray kodefri fra USA, hvis du tør give den et gensyn.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#25 filmz-Is 14 år siden

Min stemme gik til Michael Bay. Jeg finder hans film mere underholdende og eksplosive. :)
Gravatar

#26 moulder666 14 år siden

Ingen af valgene - jeg stemte blankt og siger "De går begge an med tømmermænd!"

Ikke fantastiske, ikke horrible - på nær Transformers 2
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#27 chronaden 14 år siden

#4 faktisk enig med dig idag, nok den lammeste poll jeg har set på filmz indtil videre D:
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#28 filmz-Bruce 14 år siden

Jeg kender ingen af dem!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#29 dyg 14 år siden

Jeg valgte at stemme blankt, da jeg (som #4 og #27) ikke brød mig om denne poll. Det virker mere som en poll fra EB.

Desuden bryder jeg mig ikke om de to instruktører, men det ville sikkert glæde dem alt for meget, hvis de selv døde ved sprænging..
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#30 filmz-ab 14 år siden

Bay - større og vildere eksplosioner kan ingen lave, som bay. Heller ikke mere larmende. Det er utroligt han holder sig i live på settet.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?

Skriv ny kommentar: