• Går jeg med det samme
    36%
  • Taler jeg om filmen med sidemanden
    24%
  • Venter jeg til de fleste er gået
    18%
  • Bliver jeg siddende og lytter til musikken
    9%
  • Læser jeg rulleteksterne
    6%
  • Andet
    5%
  • Tænder jeg omgående min mobil
    3%

Stemmer i alt: 2796

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Collateral 13 år siden

Det går an på så meget. Nogle gange går jeg med det samme, men for det meste tager jeg det stille og roligt. Venter på at andre er gået, og begynder til tider at småsnakke med hvem jeg nu end har haft med, om filmen. Det er, indrømmet, meget sjældent jeg sidder hele rulleteksten igennem, dette dog mest fordi at alle biografer jeg har været i tænder lyset, og ofte har folk stående utålmodigt ventende i døren. Gjorde man det til standard procedure at lyset blev tændt lidt, og så slukket igen for de der skulle have lyst til at blive siddende, eller at man i det mindste fjerner de nævenyttige dørmænd efter den første flok har forladt salen, ville jeg godt kunne finde på at sidde og hyggesnakke gennem rulleteksterne.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#12 moulder666 13 år siden

All depends...visse film/filmselskaber gør jo en ære ud af at lave noget specielt under rulleteksterne! F.eks. kunne jeg aldrig finde på at forlade en Pixar tegnefilm inden rulleteksterne var ovre. Derimod bliver jeg sjældent siddende ved diverse action-flicks!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#13 LsV 13 år siden

Plejer nu egentlig at begynde at finde jakke frem, rydde lidt op omkring mig, hvis jeg ellers havde noget snack med ind. - Det kan der jo godt gå 2-3 minutter med - så det må vel være noget ala "Venter jeg til de fleste er gået"
Gravatar

#14 dyg 13 år siden

#10 - Jeg sad lige bag dig! Er trods alt Stalker #1.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#15 nwinther 13 år siden

Jeg slapper som regel af. Har jeg på fornemmelsen, at der kommer noget sjovt/informativt i credits, kan jeg blive siddende. Men egentligt er det mig noget imod. Når først end-credits begynder, mener jeg, at filmskaberen må have sagt det han vil sige. Den dér med at fylde en tiendedel af filmen ind i credits giver jeg ikke meget for længere.

Af og til bliver jeg, hvis jeg ikke har travlt, men det er sjældent at jeg diskuterer filmen inde i biografen. Det venter jeg som regel med.

Jeg læser kun credits, hvis der er en skuespiller eller et musikstykke, jeg har behov for at identificere.
"I, for one, welcome our new insect overlords" - Kent Brockman
Gravatar

#16 elwood 13 år siden

Blir altid siddene.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17 Tommy Kristensen 13 år siden

... kn**per vi dem!

Før i tiden syntes jeg næsten at det var en dødsynd at gå før tid, eller hvis TV2 klippede til reklame-split (hvis på tv) - nu er jeg sgu næsten ligeglad. Bliver siddende hvis jeg skal have noget info, et skuespillernavn, et musiknummer eller hvis jeg lige synes man skal gruble lidt over filmen. Sker der ingenting, så venter jeg bare på at man kan komme ud og fordriver tiden med snak med sidemanden.

Men det er stadig superirriterende med biografer der bare fyrer op for lyset, og nærmest smider en ud - "kom så... Vi har et hold mere!"
Gravatar

#18 fuskak 13 år siden

andet: Bliver siddende for at se om der er en lille bonus scene efter rulleteksterne
If you aint first, you'r last.
Gravatar

#19 Fellaheen 13 år siden

Jeg går så hurtigt jeg kan, men man skal ofte vente til lyset bliver tændt EFTER rulleteksterne i f.eks. Cinemtaket, hvilket irriterer mig noget så grusomt.
Die Geburt der Tragödie aus dem Geiste der Kino
Gravatar

#20 Bobby Singer 13 år siden

LightningSparrow (1) skrev:
Går jeg med det samme eller venter på de fleste er gået alt efter hvor mange der er.
Hvis det er en film jeg ved der kommer noget efter rulleteksterne på, så bliver jeg siddende og diskuter filmen med hvem end jeg havde med i biffen. :D

This.
Idjit

Skriv ny kommentar: