• Går jeg med det samme
    36%
  • Taler jeg om filmen med sidemanden
    24%
  • Venter jeg til de fleste er gået
    18%
  • Bliver jeg siddende og lytter til musikken
    9%
  • Læser jeg rulleteksterne
    6%
  • Andet
    5%
  • Tænder jeg omgående min mobil
    3%

Stemmer i alt: 2796

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 LightningSparrow 13 år siden

Går jeg med det samme eller venter på de fleste er gået alt efter hvor mange der er.
Hvis det er en film jeg ved der kommer noget efter rulleteksterne på, så bliver jeg siddende og diskuter filmen med hvem end jeg havde med i biffen. :D
Gravatar

#2 Hr. Nielsen 13 år siden

LightningSparrow (1) skrev:
Går jeg med det samme eller venter på de fleste er gået alt efter hvor mange der er.
Hvis det er en film jeg ved der kommer noget efter rulleteksterne på, så bliver jeg siddende og diskuter filmen med hvem end jeg havde med i biffen. :D
Bingo!
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#3 David Munch 13 år siden

Diskuterer altid filmen, medmindre den var elendig.. Er der en chance for efterklip, så bliver jeg altid. Og er der mange som vælter ud, så bliver jeg også siddende.
Gravatar

#4 StarWarsFan11384EB 13 år siden

Mit svar er en blanding af det hele for jeg har prøvet det hele. Skal ind og se Melancholia her kl. 12 og tiden må vise hvad jeg gør når dens rulletekster begynder.
Gravatar

#5 Kruse 13 år siden

LightningSparrow (1) skrev:

Sådan har jeg det stort set også :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6 HelmerJ 13 år siden

Syntes der er formange svarmuligheder med samme resultat, jeg sidder og læser rulletekster, men jeg sidder jo ikke og nynner mens jeg holder mig for ørene, så jeg høre jo også musikken, da jeg kan multitaske snakker jeg også med sidemanden (hvis jeg kender ham, hvorfor er det ikke en muligehed? kendt/ukendt sidemand), og det giver jo sig selv at jeg bliver til de andre er gået. Meget fjollet poll...
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#7 Ericmase 13 år siden

AUCH! Den er svær! Kommer med mit svar lidt senere.
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#8 Skeloboy 13 år siden

Godt spørgsmål, knap så gode svarmuligheder :)

Men det kommer an på filmen og musikken, og om jeg er alene eller ej.

Er jeg alene i biffen, så smutter jeg lige med det samme. Er jeg sammen med nogen, så går der lidt tid. Til Melancholia tror jeg de eneste ord, jeg lige ytrede var: "ja ok", og så kiggede vi ellers lidt på skærmen...

Og er musikken god, så lytter jeg til den :), men det er kun sket et par gange.

Dog læser jeg aldrig rulleteksterne, men nogen gange tænder jeg min mobil...:)
Gravatar

#9 dyg 13 år siden

#8 - Enig.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#10 Skeloboy 13 år siden

dyg (9) skrev:
#8 - Enig.

Hvordan kan du være enig, når du ikke har fået set Melancholia? :)

Skriv ny kommentar: