• Jeg venter, til formatkrigen er overstået
    46%
  • Jeg holder mig til dvd
    20%
  • Jeg overvejer at købe noget HD-udstyr inden for nærmeste fremtid
    16%
  • Jeg ejer allerede en HD-DVD/Blu-ray afspiller
    14%
  • Hvad er HD for noget?
    4%

Stemmer i alt: 1091

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 filmz-bullettooth 17 år siden

invistere den nærmeste fremtid i en ps3..... at købe en dicideret afspiller syntes jeg er lidt usikkert endnu. Men den gamle ps2 er stået af, og ungerne plager og plager....jaaaa så må jeg vel hellere give mig hehe!! så må format krigen rase ligeså tosset den vil.....hvis det bare ender med billige gode produkter til forbrugerne så er jeg tilfreds....yessir!!!
--------- for rent ---------
Gravatar

#42 filmz-yoshimura 17 år siden

#40 Det er helt fint :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#43 icetea 17 år siden

Indtil videre holder jeg mig til DVD, og grunden, jah, studerende og så har man sq ikke lige råd til sådan nogler goder :D
Gravatar

#44 m 17 år siden

dvd dækker fint mit behov, så det holder jeg mig til så længe muligheden findes, derefter tager jeg det som vandt 'krigen'
The 21st century is when everything changes. And you gotta be ready.
Gravatar

#45 davenport 17 år siden

Jeg render jo og laver ingenting for tiden, så hvis der er nogen der skal kløs i røven, så arbejder jeg gerne sort som en Khader.

Tror jeg venter på en combo og på at vinde i lotto, så jeg får råd.
Glæder mig til tirsdag, og se om der er rullet 11 mil. ind på bankbogen fra udtrækningen igår... I tilfælde af velstand, køber jeg bare en af hver.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#46 filmz-DocDoom 17 år siden

#45: Hva' skete der med dit job i kommunen?
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#47 jesperhp 17 år siden

Jeg venter. Gider ikke smide penge i noget, som alligevel dør ud på linie med laserdiscen.
Gravatar

#48 davenport 17 år siden

Blev fyret pga. stress osv.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: