-
Jeg venter, til formatkrigen er overstået46%
-
Jeg holder mig til dvd20%
-
Jeg overvejer at købe noget HD-udstyr inden for nærmeste fremtid16%
-
Jeg ejer allerede en HD-DVD/Blu-ray afspiller14%
-
Hvad er HD for noget?4%
Stemmer i alt: 1091
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 filmz-Kadann 17 år siden
Selvom jeg har mulighed for at afspille begge HD-formater, går jeg heller ikke bort fra DVD, da det på ingen måde er en enten/eller situation. En stor del tv-serier, som f.eks. "Seinfeld", "Scrubs" og lign., jeg samler på, vil på ingen måde blive bedre i HD og det vil være spild at ofre ekstra penge på disse - og så længe at HD-afspillerne også er supervilde DVD-afspillere, har jeg ingen planer om at aflive DVD, bare have det som et alternativ til HD-formaterne, hvis ultra-lækker billed og lyd ikke er nødvendigt for en udgivelse.
#12 Bony 17 år siden
Personligt tror jeg dog ikke at der kommer til at være en "vinder" af denne 'formatkrig'. Jeg tror de ender med at fungere side om side. Næste skridt indenfor denne sag er jo Combo-afspillerne. Når de kommer ned i en fornuftig pris så er der ingen grund til at forbrugerne skulle vælge det ene, frem for det andet. Blu-ray har en fordel igennem den populære PS3 afspiller. HD DVD har fordelen igennem deres regionsfrie skiver. Der er plusser og minuser på alle sider.
Jeg har dog selv valgt side i "krigen" nemlig Blu-ray igennem PS3'en. (Med krampe i fingrene efter at have lavet "citationstegns-håndtegn"). :)
#13 filmz-vassago 17 år siden
#14 Bony 17 år siden
Samtidig synes jeg også det er rart at overskueligheden over HD junglen er blevet nemmere det seneste stykke tid. Eller, sådan virker det ihvertfald lidt. :)
#15 filmz-DocDoom 17 år siden
#16 Bony 17 år siden
#17 filmz-Kadann 17 år siden
Så vidt jeg ved, kommer den til at ligge på 5-6000 kr. i Danmark, en pris der er til at overskue. :)
#18 Bony 17 år siden
Problemet er bare, at det nok kommer til at tage mig et godt stykke tid at spare op til den. ;)
Mit rådighedsbeløb hver måned er så lavt at jeg ikke engang har råd til at klø mig i røven. :D
#19 filmz-vassago 17 år siden
#20 filmz-DocDoom 17 år siden