-
Jeg venter, til formatkrigen er overstået46%
-
Jeg holder mig til dvd20%
-
Jeg overvejer at købe noget HD-udstyr inden for nærmeste fremtid16%
-
Jeg ejer allerede en HD-DVD/Blu-ray afspiller14%
-
Hvad er HD for noget?4%
Stemmer i alt: 1091
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#1 rockysds 17 år siden
Vil gerne have HD, men mangler lige de dersens penge til det :(
Men det varer forhåbentlig ikke længe. Vi får se efter jul.
#2 filmz-DocDoom 17 år siden
Har Blu-Ray i form af PS3, og derved bliver det foreløbigt.
Mon der kommer blot én stemme på "Hvad er HD for noget?" - doubt it...
#3 filmz-Kadann 17 år siden
#4 dolphinfriendly 17 år siden
#5 aknot 17 år siden
#6 Bony 17 år siden
Jeg har dog slet ingen Blu-ray film endnu. Overvejer stadig hvilken der skal være min første skive. Har dog i mine overvejelser været inde på "Corpse Bride" som en mulighed. Er liiige på nippet til at bestille den hjem. :)
Problemet er s'gu økonomien. :(
#7 filmz-DocDoom 17 år siden
(Jeg har tre film - 300, The Omen remake, The Departed)
#8 Bony 17 år siden
Jeg er på SU, så jeg skal vist bare være taknemmelig for at jeg overhovedet har en PS3 og 37" flad.. :)
#9 filmz-yoshimura 17 år siden
Overvejer at investere i en Samsung BD-P1400 fra USA eller en PS3, når den er blevet lidt billigere.
Går desuden og venter på nogle anmeldelser af Sanyos første HD-projektor, som måske skal erstatte min nuværende Z3'er.
#10 BN 17 år siden
Denne "formatkrig" minder mig om dengang, der fandtes 3 (eller flere?) forskellige videobånds-formater, Betamax, vhs og video 2000. Det er vildt træls med denne usikkerhed om hvad det nye format bliver. Ja, faktisk er det møgirriterende, at man i det hele taget skal til at skifte format, fra dvd til et nyt format. ... Og så starter skidtet selvfølgelig med at være enormt dyrt, ligesom dvd'er (OG cd'er) også var det i begyndelsen!!!
Det er ligesom med den evindelige skiften styreprogram til pc'en, fra Windows 95 - 98 - 2000 - XP - Vista - ? ... Man får (formoder jeg da) hele tiden noget bedre, javel ja. Men man får sandelig osse lov til at punge ud!