• Darth Vader/Anakin Skywalker
    29%
  • Han Solo
    17%
  • Obi Wan Kenobi
    13%
  • Anden figur
    12%
  • Darth Maul
    8%
  • Boba Fett
    8%
  • Jar Jar Binks
    7%
  • Kejseren
    3%
  • Luke Skywalker
    3%
  • Prinsesse Leia
    2%

Stemmer i alt: 1874

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#51 chandler75 18 år siden

Det kan du jo hurtigt tjekke under de tidligere polls; http://www.filmz.dk/forum/discussions/5/

Men så vidt jeg kan se har en sådan poll ikke kørt før.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#52 filmz-geniez 18 år siden

Darth Maul, efter min mening var han virkelig overbevisende, men jeg var meget skuffet over den måde han måtte forlade os på, virkede lidt som om at de vidste at han var for sej, så der måtte lige en del hovsa løsning ind over. men han var sku for sej, lidt som at se en ulv da han venter på Obi bag laserdøren.
Gravatar

#53 lagoni 18 år siden

#51 - så var det nok bare en almindelig tråd, det er efterhånden svært at holde styr på :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#54 Æsop9000 18 år siden

#47 nejnej, den stormtropper der bliver skudt af oprørssikkerhedsstyrker da Darth vader borer prinsesse Lea rumskib i starten af filmen
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#55 filmz-sanjo 18 år siden

Yoda og r2-d2 :)
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#56 filmz-bullettooth 18 år siden

stemte Obi....men mine tre drenge var nu rørende enige om General Grievous.... fire arme og fire lyssværd...det sku for sejt!!!
--------- for rent ---------
Gravatar

#57 dfms 18 år siden

Stemte Anden figur fordi Lucas-naren, har ødelagt SW med 1,2,3
Gravatar

#58 myggen 18 år siden

Anders Matthesen er ikke med i Star Wars, så prøv igen!
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#59 tiny 18 år siden

Jeg stemte på Obi Wan - mest pga de gamle film med Alec Guiness.
I mine øjne er Darth Vader ikke en sej figur, hvilket nok er fordi, jeg er hunkøn. Især de tre nye films forklaring på, hvorfor han gik over på "the dark side" er for mig at se meget tynd. Jeg har mest lyst til at sige "så tør dog dine øjne og ta en kiks.." Men det afhænger vel i sidste ende, hvad man forstår ved ordet "sej."
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#60 Yossarian 18 år siden

kejserens røde vagter-

de er seje..:D

Skriv ny kommentar: