-
Darth Vader/Anakin Skywalker29%
-
Han Solo17%
-
Obi Wan Kenobi13%
-
Anden figur12%
-
Darth Maul8%
-
Boba Fett8%
-
Jar Jar Binks7%
-
Kejseren3%
-
Luke Skywalker3%
-
Prinsesse Leia2%
Stemmer i alt: 1874
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#71 BN 18 år siden
Nej, jeg er bare film-elsker. Og Star Wars er nogle af mine absolutte favoritter.
Er det egentlig ikke lidt pudsigt at når nogle taler om alt det gode, de synes der er ved den klassiske SW-trilogi, så bliver de ikke kaldt "Lukases bodyguard"??
Jeg holder lige meget af begge trilogier, den nye og den gamle, idet jeg ser dem som én lang sammenhængende saga, delt i seks kapitler.
#72 kill the bills 18 år siden
#73 filmz-Bruce 18 år siden
Faktisk er der en stor del inspiration hentet fra Dietrichs Lola Lola i "Der Blaue Engel", men især Garbo i film som "Ninotchka" og "Mata Hari". Det uopnåelige kvinde ideal, men alligevel kærlig, symboliseret ved hendes uselviskhed ved at opdrage en andens barn.
:)
#74 JannikAnd 18 år siden
Lige fået weekend, hva'?
#75 mr gaijin 18 år siden
#76 dome 18 år siden
Han er bare cool.
#77 filmz-Bruce 18 år siden
#78 BN 18 år siden
Jeg har aldrig sagt, at nogen "anden person er forkert på den". Der er ingen der har "ret" i spørgsmålet om hvad man kan lide og ikke lide.
Men overfor tiny (der muligvis ikke kan lide de tre prequels pga. Anakins måde at slutte sig til den mørke side på) og mr gaijin (som åbenbart godt kan lide "Revenge of the Sith", men bare ikke forstår de valg Anakin træffer), er det da relevant nok at spørge om de har tænkt på dette eller dette, ja, om de har prøvet at se det ud fra den og den synsvinkel.
Visse andre film har da også virket bedre og mere overbevisende på mig, efter at en anden har forklaret eller påpeget nogle særlige aspekter ved plottet eller karakternes motivation.
Andre har jo også DERES yndlingsemner, som de ofte - MEGET ofte - vender tilbage til. Prøv bare engang at kigge diverse diskussionstråde igennem og følg så kun én bestemt person, og så vil du ganske mange gange se ham eller hende gentage sig selv mht. emnevalg og anskuelser.
#79 davenport 18 år siden
#80 Lady Arwen 18 år siden