• Nogle gange, men jeg vil hellere have farver
    40%
  • Ja, de er lige så gode som film i farver
    31%
  • No way - der skal være farver!
    22%
  • Findes der sort-hvid-film?
    5%
  • Ja, jeg foretrækker sort-hvid-film
    1%

Stemmer i alt: 2086

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 BN 13 år siden

Myrepip (27) skrev:
#26 Dit sv..!!! ;)

Hvad Myrepip ikke vidste, var at der var skjult kamera på, da han kom med ovenstående reaktion:

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#32 Silver666 13 år siden

AP (23) skrev:
#22 hvorfor?
Jeg tror det har noget at gøre at sort
virker så gråt og livløs på mig og når jeg ser mig omkring er det jo også i farver :-)
Gravatar

#33 stoffer 13 år siden

For mig gør det ingen forskel om det er farve- eller s/h-film, men jeg må indrømme at jeg nogle gange tager mig selv i at sidde og fundere over hvilke farver de forskellige ting har i virkeligheden.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#34 Sweetiebellefan 13 år siden

Jeg elskede de gamle danske sort-hvid film som barn, men er ikke die hard fan af sort/hvid film.

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#35 gi-jones 13 år siden

Jeg foretrækker S/H film. Faktisk har jeg skruet farverne ned på mit tv, så alt er i S/H - det er skidegodt.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#36 Antlion 13 år siden

#32:

Netop en sådan indstilling bekræfter, at farverne har blændet dig. Hvis instruktøren ikke udnytter farvernes æstetiske egenskaber, er han højest sandsynligt bedre tjent med sort/hvid-film, således filmens essens ikke går tabt i falsk udtryksfuldhed. Farver er et malerisk udtryk, som ganske vist kan være betagende, men ikke nødvendigvis realistisk.
Gravatar

#37 filmz-Myrepip 13 år siden

elwood (12) skrev:
#9 Hvorfor er det man ikke kan finde starten af den scene nogen steder på youtube eller ligene, der hvor Gene Kelly går fra dør til dør med hans Gotta dance, Gotta dance, den er umulig og opdrive.

Jeps den er der sgu ikke!

Men [url= holder dæleme også! Du er inviteret til København til premieren på SITR på blu!
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#38 elwood 13 år siden

Hehe det lyder fedt, håber jeg kan til den tid, men det satser jeg nu på jeg kan, så længe det ikke er hverdage, men der jo længe til endnu, så mon ikke vi finder ud af noget til den tid 8-)

Ret vild vindmaskine de har fat i hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#39 Hr. Nielsen 13 år siden

Myrepip (37) skrev:
premieren på SITR på blu!
Ja.....?
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#40 filmz-Myrepip 13 år siden

#38 Vi kan prøve :) Ellers kan du altid sige : "Jeg kan ikke den dag! Hvad var det forn'en?" :)

#39 Var det et spørgsmål eller en re-invitation? ;)
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"

Skriv ny kommentar: