• Will Ferrell
    21%
  • Jim Carrey
    19%
  • Sacha Baron Cohen
    11%
  • Zach Galifianakis
    9%
  • Steve Carell
    7%
  • Anden skuespiller
    7%
  • Seth Rogen
    6%
  • Jack Black
    5%
  • Jonah Hill
    5%
  • Adam Sandler
    3%
  • Ben Stiller
    2%
  • Tina Fey
    2%
  • Jennifer Aniston
    1%

Stemmer i alt: 3034

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 moulder666 12 år siden

McCoy (5) skrev:
Hvad er gået galt når man i denne her liste udelader Bill Murray?!

Hmm - damn - du har jo ret!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#12 BN 12 år siden

Kruse (9) skrev:
Zombi (7) skrev:
Steve Carell, som kan være sjov både når han overdriver, men specielt også når han går efter det subtile. Han kan sige mere med et blik end nogle af de andre "sjove" skuespillere. Derudover mestrer Carell ikke bare det sjove, men også det alvorlige og han er en af de få Hollywood komikere der kan gøre skiftet mellem de to 100% troværdigt.

Carell er det største talent inden for filmkomikkens verden siden Peter Sellers, og det ville ikke overraske mig hvis Carell engang ude i fremtiden snuppede Oscaren for bedste skuespiller enten i et drama eller en komedie, for han mestrer begge dele bedre end de fleste.

Spot on! Han har en uovertruffen komisk timing og levering.

+1

(hvis vi ser bort fra Jim Carrey ... meeeeen faktisk laver Steve Carell flere komedier, jeg har lyst til at gense, end Jim Carrey gør.)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#13 Zombi 12 år siden

McCoy (5) skrev:

Ham havde jeg helt glemt, men det ser ud til at de kun er gået efter yngre skuespillere. Bill Murray er helt klart også en af de bedste og helt sin egen. Ingen leverer tør sarkasme bedre end Murray.

Hvis Murray havde været på listen, ville jeg nok blive nødt til at stemme blankt da både Carell og Murray er fremragende på hver deres måde.
Gravatar

#14 Slettet Bruger [4170254522] 12 år siden

Tina Fey, Amy Poehler, Zooey Deschanel, Julia Louis-Dreyfus. I det hele taget er kvinderne stærkt besat lige i øjeblikket.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#15 David Munch 12 år siden

Eftersom Carrey er den eneste komiker på den liste jeg synes der er sjov, så får han min stemme. Savner stadig hans storhedsdage.
Gravatar

#16 MOVIE1000 12 år siden

Stemte blank, ingen af de ovenstående har lavet en film indenfor korttid, hvor jeg tænkte "Han/hun er så sjov at jeg bare må opleve vedkommendes næste film, for at få mere af den humor".
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#17 Blacksanta 12 år siden

Stemte Will Ferrell - måske ikke for det han lige har lavet, men han er uden tvivl min favorit komiker.

Savner Danny McBride på listen, men det er primært for Eastbound & Down, så det er vel fint han er ikke er derpå..

Til folk der ikke kender serien - se den. Især sæson 2 er vanvittig :)
Gravatar

#18 Batsy 12 år siden

Savner lidt Rober Downy Jr... så stemte blankt, da mange af de nævnte er meget sjove.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#19 Åkepool 12 år siden

McCoy (5) skrev:

Og sætter Jennifer Aniston på istedet?

Helt sikkert Jim Carrey.

Zach Galifianakis og Will Ferrell finder jeg meget lidt morsomme og ganske overvurderede, ligesom Jack Black og også Danny McBride som dog heller ikke er at finde på listen.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#20 filmzkim 12 år siden

Klart Zach Galifianakis!! Den mand er genial!

Skriv ny kommentar: