• Will Ferrell
    21%
  • Jim Carrey
    19%
  • Sacha Baron Cohen
    11%
  • Zach Galifianakis
    9%
  • Steve Carell
    7%
  • Anden skuespiller
    7%
  • Seth Rogen
    6%
  • Jack Black
    5%
  • Jonah Hill
    5%
  • Adam Sandler
    3%
  • Ben Stiller
    2%
  • Tina Fey
    2%
  • Jennifer Aniston
    1%

Stemmer i alt: 3034

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 skittlez 12 år siden

Lord Beef Jerky (30) skrev:
han er i øvrigt også en af de eneste på den liste, der har medvirket i en lang række af komedier de seneste par år.

Udover de andre på listen, selvfølgelig?
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#32 Lord Beef Jerky 12 år siden

#31 Næh.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#33 Blaze 12 år siden

Seth Macfarlane?

Og hvad med Mike Meyers?
Gravatar

#34 skittlez 12 år siden

#32 Ok.
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#35 moulder666 12 år siden

#34 Jamen.
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#36 MikkelHJ 12 år siden

Jeg vaklede mellem Will Ferrell og Steve Carell, men endte med at stemme på Will Ferrell.

Jeg vil mene at begge de to herrer mestrer kunsten at veksle mellem det hysterisk morsomme, det underspillede og endda det alvorlige.

Som et skuespilsmæssigt Kinder-æg formår Steve Carell at veksle mellem alle disse tre i TV-seriefilmatiseringen Get Smart, hvor Anne Hathaway også udviser store evner.

Will Ferrell er lige så dygtig, hvad end det så gælder Anchorman, Stranger Than Fiction eller Land of the Lost, som jeg finder voldsomt undervurderet.

Til sidst må jeg tilslutte mig de kritiske røster, der mener, at de kvindelige skuespillere er voldsomt underrepræsenteret på denne liste. Ud over de nævnte eksempler, hvor jeg især savner Kristen Wiig og Jane Lynch, kunne man have valgt så mange andre end lige Jennifer Aniston.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#37 Sweetiebellefan 12 år siden

Andrea Libman
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#38 moulder666 12 år siden

MikkelHJ (36) skrev:
Will Ferrell er lige så dygtig, hvad end det så gælder Anchorman, Stranger Than Fiction eller Land of the Lost, som jeg finder voldsomt undervurderet.

Ok? Af alle de film jeg har set ham i, synes jeg godt nok, at det er Land of the Lost, der er den mest horribelt hjernecellenedbrydende - jeg grinte ikke een eneste gang!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#39 Morten1 12 år siden

Hvem har stemt på Adam Sandler!!
Gravatar

#40 MOVIE1000 12 år siden

Morten1 (39) skrev:
Hvem har stemt på Adam Sandler!!

Ham selv. og min svoger.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: