• Will Ferrell
    21%
  • Jim Carrey
    19%
  • Sacha Baron Cohen
    11%
  • Zach Galifianakis
    9%
  • Steve Carell
    7%
  • Anden skuespiller
    7%
  • Seth Rogen
    6%
  • Jack Black
    5%
  • Jonah Hill
    5%
  • Adam Sandler
    3%
  • Ben Stiller
    2%
  • Tina Fey
    2%
  • Jennifer Aniston
    1%

Stemmer i alt: 3034

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Aggeri 12 år siden

Will Ferrell, fordi Anchorman får mig til at flække af grin hvergang.
Gravatar

#22 skittlez 12 år siden

Kan virkelig ikke se hvad Aniston laver på en sådan liste, hun er jo ikke komiker. At hun medvirker i komedier skyldes enten Friends eller at folk gerne vil have noget lækkert at kigge på. Hvis I endelig ville have kvinder med, er Kristen Wiig 1.000 gange mere oplagt. Amy Poehler, Sarah Silverman eller Jane Lynch ville ligeledes kunne få mig til at se en komedie, ikke Aniston.

Kæmpe mangler IMO: Jason Segel, Paul Rudd!?!

Mht poll'en stemte jeg Will Ferrell, da han stadig er kongen. De fleste andre er rigtigt gode komikere også, og er generelt stadig stor fan af Apatow-producerede komedier. Jim Carrey burde ikke figurere på en liste der hedder sjoveste Hollywood-skuespiller lige nu. Alle de andre, samt Ricky Gervais (ikke så meget Hollywood), Ed Helms, Craig Robinson, Aziz Ansari og Danny McBride er også grundlag for at jeg ser en given film.
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#23 Slettet Bruger [927162060] 12 år siden

moulder666 (10) skrev:
...men Zach Galifianakis? Really? Den mand har jo ringere komisk timing end Villy Søvndal! Hvad har han været med i, der fortjener ros?

Enig. Den mand er tåkrummende at se på (ja, det gælder vel egentlig også Villy Søvndal).

Bortset fra Graffernafferkis, hvad laver Jennifer Aniston lige på den liste? Hun er omtrent lige så humoristisk som Sean Penn. Af mulighederne valgte jeg Will Ferrell, selvom jeg personligt synes en person som David Cross er væsentlig sjovere end samtlige valgmuligheder (og jeg nåede ikke at se valgmuligheden 'anden skuespiller' inden jeg klikkede på 'stem').
Gravatar

#24 RCA 12 år siden

Jim Carrey er en legende, men som sagt ikke så sjov pt, derimod er Will Ferrell bare gennemført sjov i stort set alt han laver, men må indrømme jeg stemte Seth Rogen for han er for mig lige nu den sjoveste på en lidt anderledes måde end nogen af de andre..

Derimod forstår jeg heller ikke at man har Aniston på listen i stedet for Kristen Wiig som jeg klart mener er den sjoveste kvinde lige nu.
Gravatar

#25 enfilmnørd 12 år siden

Fristes til at stemme anden skuespiller

Både folk som Robert Downey jr. og Bruce Willis, er for mig også gode skuespillere, der bestemt kan være sjove. En af grundende til at jeg syntes at Ironman figuren, og den nye fortolkning af Sherlock Holmes fungerer, er Downey jr's komiske timing.

Ligeledes ved jeg godt af Willis ikke har lavet en komedie siden 10 fod under(Nu kan jeg tage fejl, jeg har ikke set Moonrise Kingdom). Men mange af hans figure er da lige så meget morsomme, som hårde hunde. John McClane har altid et glimt i øjet.

Kommer selvfølgelig an på hvad der skal forstås med "lige nu", og hvad der er sjovt!
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#26 anderslplp 12 år siden

Synes Kristen Wigg skulle være i toppen af den liste. hendes arbejde som manuskript forfatter og skuespiller i SNL og Brides maids er virkeligt sjovt
Gravatar

#27 elitehater 12 år siden

SBC helt klart. Carrey har ikke lavet noget godt i årevis og Ferrel er bare en idiot at høre på.

The Dictator derimod er et skarpt skud på hele vesten som sjældent er set modigere. Hele 9/11 scenen beviser det
Gravatar

#28 skittlez 12 år siden

elitehater (27) skrev:
The Dictator derimod er et skarpt skud på hele vesten som sjældent er set modigere. Hele 9/11 scenen beviser det

Elsker også SBC, og hvis det var mod alene vi stemte om, havde han også vundet. Desværre er der for hvert et skarpt skud af satire i The Dictator tre platte jokes, så det endelige resultat trækker ned, for mig. Ellers en fantastisk komiker, der tåler sammenligning med Peter Sellers og Charlie Chaplin.
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#29 PederLyager 12 år siden

Seth Rogen helt klart - han virker så naturlig (og frem for alt ikke påtaget) sjov i nærmest alt jeg har set ham i.
Film-elsker
Gravatar

#30 Lord Beef Jerky 12 år siden

Jeg siger Jonah Hill... han er i øvrigt også en af de eneste på den liste, der har medvirket i en lang række af komedier de seneste par år.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: