-
"Spaceballs - rumnørderne"41%
-
"Robin Hood: Helte i underhylere"31%
-
"Sheriffen skyder på det hele"7%
-
"Frankenstein Junior"7%
-
"The Producers - Forår for Hitler"5%
-
"Dracula: Dead and Loving It"3%
-
"Silent Movie"3%
-
"Mel Brooks' skøre verdenshistorie"2%
Stemmer i alt: 1469
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 trekster 18 år siden
Det er da klart Spaceballs :D
"Keep firing, assholes!"
#12 hey now 18 år siden
#13 enfilmnørd 18 år siden
Spaceballs er desuden også okay, men "silent movie", er lige lidt for underlig/spiciel til min stil(dog genialt med den ene replik i filmen).
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
#14 NightHawk 18 år siden
Det er ikke den samme der spiller rollen som Sheriffen af Notthingham i begge film. I Kevin Costners "Robin Hood : Prince of Thieves" er det Alan Rickman der spiller sheriffen og i "Robin Hood : Men In Tights" er det Roger Rees. :)
#15 18 år siden
Altså: De to, der spiller sheriffen i henholdsvis "Prince..." og "Underhylere" spiller begge to sheriffen. Og det er ikke uinteressant.
Så er det slået fast.
#16 mr gaijin 18 år siden
#17 NightHawk 18 år siden
ved ikke lige om du igen prøver, at starte en diskution eller hva du har gang i, men Enfilmnørd siger jo i #13 at "det er en fed detalje, at det er den samme der spiller sheriffen som i den alvorlige/rigtige udgave".
Altså må man gå ud fra, at han troede, at det var den samme skuespiller. Hvad sku han da ellers mene.
#18 18 år siden
Det er betryggende, at Filmz.dk i dig har en humor/relevans-politibetjent, der bestemmer, hvad andre må skrive, og som straks slår ned, hvis en bruger skriver noget, som ifølge hans indre fald-på-halen-komik ordbog ikke er morsomt. Tak for det, kære Gud.
F.s.v.a. dit spørgsmål om hvorvidt jeg atter prøvede at starte en diskussion, så er svaret nej - jeg skrev blot en kommentar, som jeg selv fandt lidt sjov. Men p.g.a. din selvudråbte vagtmester-rolle lykkedes det alligevel. Tillykke med det.
Det er også rart, at enfilmnørd lige har dig, til at forklare sine bevæggrunde.
#19 18 år siden
#20 zombieman 18 år siden