• "Spaceballs - rumnørderne"
    41%
  • "Robin Hood: Helte i underhylere"
    31%
  • "Sheriffen skyder på det hele"
    7%
  • "Frankenstein Junior"
    7%
  • "The Producers - Forår for Hitler"
    5%
  • "Dracula: Dead and Loving It"
    3%
  • "Silent Movie"
    3%
  • "Mel Brooks' skøre verdenshistorie"
    2%

Stemmer i alt: 1469

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 trekster 18 år siden

"How many asholes do we have on this site, anyway?"

Det er da klart Spaceballs :D

"Keep firing, assholes!"
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#12 hey now 18 år siden

"Frau Blücher!!!" Helt klart Frankenstein Junior.
Godspeed into the Mainstream
Gravatar

#13 enfilmnørd 18 år siden

Stemte "Robin hood", syntes den er alle tiders, og så er det en fed detalje, at det er den samme der spiller Sheriffen som i den alvorlige/rigtige udgave(den med Bryan Adams sang).

Spaceballs er desuden også okay, men "silent movie", er lige lidt for underlig/spiciel til min stil(dog genialt med den ene replik i filmen).
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#14 NightHawk 18 år siden

# 13 -

Det er ikke den samme der spiller rollen som Sheriffen af Notthingham i begge film. I Kevin Costners "Robin Hood : Prince of Thieves" er det Alan Rickman der spiller sheriffen og i "Robin Hood : Men In Tights" er det Roger Rees. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

#15 18 år siden

#14: Ja, det kan godt være, men de spiller den samme rolle, nemlig sheriffen.

Altså: De to, der spiller sheriffen i henholdsvis "Prince..." og "Underhylere" spiller begge to sheriffen. Og det er ikke uinteressant.

Så er det slået fast.
Gravatar

#16 mr gaijin 18 år siden

#15 Jeg har to ører. Og det er ikke uinteressant. Så er det slået fast.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#17 NightHawk 18 år siden

# 15 -

ved ikke lige om du igen prøver, at starte en diskution eller hva du har gang i, men Enfilmnørd siger jo i #13 at "det er en fed detalje, at det er den samme der spiller sheriffen som i den alvorlige/rigtige udgave".

Altså må man gå ud fra, at han troede, at det var den samme skuespiller. Hvad sku han da ellers mene.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

#18 18 år siden

#17:

Det er betryggende, at Filmz.dk i dig har en humor/relevans-politibetjent, der bestemmer, hvad andre må skrive, og som straks slår ned, hvis en bruger skriver noget, som ifølge hans indre fald-på-halen-komik ordbog ikke er morsomt. Tak for det, kære Gud.

F.s.v.a. dit spørgsmål om hvorvidt jeg atter prøvede at starte en diskussion, så er svaret nej - jeg skrev blot en kommentar, som jeg selv fandt lidt sjov. Men p.g.a. din selvudråbte vagtmester-rolle lykkedes det alligevel. Tillykke med det.

Det er også rart, at enfilmnørd lige har dig, til at forklare sine bevæggrunde.

#19 18 år siden

Tilføjelse: Det er vel ikke forbudt, når en bruger kommer med et forkert udsagn, fordi han har været for doven til at bruge 2 sek. på at konsultere IMDb (og fred da med det) at man så giver ham lidt røg. Men hvis det er forbudt, så: Undskyld hr. Filmz-vagtmester-Guf.
Gravatar

#20 zombieman 18 år siden

Af dem på listen er Det Frankenstein junior men havde jeg haft muligheden ville jeg have stemt på High anxiety
Lick my plate you dog dick

Skriv ny kommentar: