-
Monty Python and the Holy Grail44%
-
Monty Python's Life of Brian31%
-
Jeg bryder mig ikke om Python-humor7%
-
Monty Python's The Meaning of Life5%
-
Hvem er Monty Python?4%
-
And Now for Something Completely Different3%
-
Monty Python Live at the Hollywood Bowl3%
-
Jeg har ikke set filmene, kun serien2%
Stemmer i alt: 2830
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 dhad 13 år siden
Jeg har efterhånden bevæget mig hen over alle medlemmerne i Monty Python, som værende sjovest. Men mere og mere klart står det efterhånden, at de alle var gjort af et helt usædvanligt talent, men hvor Graham Chapmans excentricitet dog er helt unik.
#42 ThomasMO 13 år siden
Life of Brian skulle alle religiøse fanatiker tvinges til at se...
scenen med den gamle mand der skal stenes fordi han havde sagt jehova og det måtte man
ikke, som kulminere med at præsten også bliver stenet, da han skal læse anklage skriftet op er
simpelthen episk...
(man kan trække linjer direkte til muhammed krisen hvor man ikke engang måtte tegne en tændstik mand og kalde den muhammed)
eller da tiggeren er misundelig på den anden tigger fordi han mangler et ben det ville give
flere penge i tigger skålen hvis han manglede et ben og var spedalsk...
#43 Batsy 13 år siden
Mr bean er fantatisk i alt han er i ja end hans to film synes jeg er GENIALE selvom de ikke slår serien ah uret der røg ned i kalkunens fyld og han så stikker hans ansigt i den og ender med at få et kalkun til Thanksgiving eller jul er genial :D , og rat race er sådan set bare en tynd efterligning af rat race som for mig til at glukke først gang og så går det ned af bakke, os den eneste grund jeg købte Rat race var på grund af Rowan var med i den og John Cleese
The Black adder har jeg ikke set, kun klip som jeg synes var ret morsomme, Johnny english kunne jeg nu meget godt lide, selvom der har gået noget tid siden jeg sidst så den men regner med jeg skriver den ned til min ønske liste og skal se den nyeste dog synes jeg at han var fremragende i Love Actullay i hans lille birolle og hans rolle i Keeping mum er en fremragende lille sort komedie synes jeg og så hans stemme til Zazu i Løverns konge er genial :P