-
Monty Python and the Holy Grail44%
-
Monty Python's Life of Brian31%
-
Jeg bryder mig ikke om Python-humor7%
-
Monty Python's The Meaning of Life5%
-
Hvem er Monty Python?4%
-
And Now for Something Completely Different3%
-
Monty Python Live at the Hollywood Bowl3%
-
Jeg har ikke set filmene, kun serien2%
Stemmer i alt: 2830
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 rammy 13 år siden
#12 Troels-K 13 år siden
Har aldrig set noget med Monty Python, og fandt det link du sendte meget kedeligt...
Så, du har bestemt ikke overbevidst mig om at det er værd at se :P
#13 elwood 13 år siden
Michael Palin derimod har ret svær ved og holde masken 8-)
[url= Martin i 1989 Special'en omkring gruppen, slutningen får mig stadigvæk til og grine.[/url]
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14 wimmie 13 år siden
Men generelt elsker jeg bare Monty Python :D
#15 Bruce 13 år siden
#16 Høegh 13 år siden
Eller også kan han bare ikke lide Monty Python ;)
Der er ingen grund til at formode uvidenhed.
#17 Lord Beef Jerky 13 år siden
Der er heller ingen grund til at formode det modsatte! =)
#18 Høegh 13 år siden
Men bør man ikke lade tvivlen komme brugeren til gode, og så gå ud fra at hans eller hendes holdning rent faktisk er baseret på et nogenlunde repræsentativt udsnit - særligt når der ikke er indikeret andet?
Det ville hurtigt blive trættende hvis, hver gang man kommer med en ytring omkring en forfatter, en indstuktør eller et band, at alle omkring en så formodede det bare var fordi man alligevel ikke kunne lide genren, eller/og at man ikke kendte nok til forfatteren/bandet/instruktøren til at kunne danne en valid mening.
Det er både en nedladende og arrogant tilgang (og her siger jeg ikke at BN nødvendigvis mente det hverken nedladende eller arrogant).
#19 moulder666 13 år siden
Og scenen med Biggus Dickus slår mig helt ud hver eneste gang jeg ser den!
#20 IK 13 år siden
Ikke engang sådan noget som [url=
Well, jeg har set Monty Python's Life of Brian og Monty Python and the Holy Grail, og jeg synes ganske enkelt ikke at de er spor sjove. Førstnævnte har jeg endda set to gange, og jeg undrede mig gevaldigt over dens positive omdømme og popularitet. Det link du henviser til, siger mig heller ikke noget. :)