• Monty Python and the Holy Grail
    44%
  • Monty Python's Life of Brian
    31%
  • Jeg bryder mig ikke om Python-humor
    7%
  • Monty Python's The Meaning of Life
    5%
  • Hvem er Monty Python?
    4%
  • And Now for Something Completely Different
    3%
  • Monty Python Live at the Hollywood Bowl
    3%
  • Jeg har ikke set filmene, kun serien
    2%

Stemmer i alt: 2830

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 rammy 13 år siden

'Yes. Yes, you must give us all a good spanking!' - selvfølgelig vinder Holy Grail.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#12 Troels-K 13 år siden

Har aldrig set noget med Monty Python, og fandt det link du sendte meget kedeligt...
Så, du har bestemt ikke overbevidst mig om at det er værd at se :P
Gravatar

#13 elwood 13 år siden

[url= aldrig det her interview, og især John Cleese holder masken fuldstændig og fortsætter, hvor han slap.[/url]

Michael Palin derimod har ret svær ved og holde masken 8-)

[url= Martin i 1989 Special'en omkring gruppen, slutningen får mig stadigvæk til og grine.[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14 wimmie 13 år siden

Uh, det er tæt løb - især mellem Holy Grail og Life of Brian - dog må stemmen gå til Holy Grail, da det nok er den film jeg har set flest gange og kan stort set udenad ;)

Men generelt elsker jeg bare Monty Python :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#15 Bruce 13 år siden

Live at Hollywood Bowl. Der ville jeg gerne have været.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#16 Høegh 13 år siden

BN (9) skrev:
Eller også kender han ikke så meget til deres humor

Eller også kan han bare ikke lide Monty Python ;)

Der er ingen grund til at formode uvidenhed.
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#17 Lord Beef Jerky 13 år siden

Høegh (16) skrev:

Høegh (16) skrev:

Der er heller ingen grund til at formode det modsatte! =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#18 Høegh 13 år siden

Lord Beef Jerky (17) skrev:
Der er heller ingen grund til at formode det modsatte! =)

Men bør man ikke lade tvivlen komme brugeren til gode, og så gå ud fra at hans eller hendes holdning rent faktisk er baseret på et nogenlunde repræsentativt udsnit - særligt når der ikke er indikeret andet?

Det ville hurtigt blive trættende hvis, hver gang man kommer med en ytring omkring en forfatter, en indstuktør eller et band, at alle omkring en så formodede det bare var fordi man alligevel ikke kunne lide genren, eller/og at man ikke kendte nok til forfatteren/bandet/instruktøren til at kunne danne en valid mening.

Det er både en nedladende og arrogant tilgang (og her siger jeg ikke at BN nødvendigvis mente det hverken nedladende eller arrogant).
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#19 moulder666 13 år siden

Life of Brian, uden tvivl! Selvom Holy Grail uden tvivl er den, der er blevet quotet oftest af nørder verden over, er humoren i Life of Brian bare lige en tand sortere og mindre langtrukken IMO.

Og scenen med Biggus Dickus slår mig helt ud hver eneste gang jeg ser den!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#20 IK 13 år siden

[quote=BN (5)]Så du er ikke til absurd (ofte nærmest surrealistisk), sort humor?

Ikke engang sådan noget som [url=

Well, jeg har set Monty Python's Life of Brian og Monty Python and the Holy Grail, og jeg synes ganske enkelt ikke at de er spor sjove. Førstnævnte har jeg endda set to gange, og jeg undrede mig gevaldigt over dens positive omdømme og popularitet. Det link du henviser til, siger mig heller ikke noget. :)

Skriv ny kommentar: