• Monty Python and the Holy Grail
    44%
  • Monty Python's Life of Brian
    31%
  • Jeg bryder mig ikke om Python-humor
    7%
  • Monty Python's The Meaning of Life
    5%
  • Hvem er Monty Python?
    4%
  • And Now for Something Completely Different
    3%
  • Monty Python Live at the Hollywood Bowl
    3%
  • Jeg har ikke set filmene, kun serien
    2%

Stemmer i alt: 2830

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 skittlez 13 år siden

Stemmen røg på Holy Grail. Ikke bare deres, men den sjoveste film der er lavet, IMO. Python-serien er desuden det sjoveste der er filmet. Det er jo helt absurd, hvor syge de var, drengene.
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#32 elwood 13 år siden

[url= Smith og Rowan Atkinson parodiere contreversen omkring Life of Brian[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#33 BN 13 år siden

elwood (32) skrev:
[url= Smith og Rowan Atkinson parodiere contreversen omkring Life of Brian[/url]

hahaha .... genialt!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#34 Djarnis 13 år siden

Jeg mener ikke, at man kan udvælge enkelte dele som værende deres højdepunkt. Alt med Monty Python er i en klasse for sig og en milepæl i humoristisk originalitet. John Cleese er ganske enkelt formidabel...
Unk...unk...There´s no name on it.
Gravatar

#35 Sweetiebellefan 13 år siden

Overvurderet, men jeg stemte Holy Grail.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#36 Lord Beef Jerky 13 år siden

#18 Vi er på et filmforum! Vi er allesammen snobbede og arrogante! Monty Python er genialt, hvis man synes det modsatte, vil jeg altid stille spørgsmålstegn ved, om man overhovedet har set nok til at vurdere det... så kan man jo bare svare "ja, din klovn", og så er det fint nok til mig =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#37 sluppermand 13 år siden

Svært at sige. Det ændrer sig konstant for midt vedkommende, men for tiden er det Live at the Hollywood Bowl, jeg finder sjovest. Jeg elsker dog alle deres film.
Never trust a cop in a raincoat
Gravatar

#38 cnr 13 år siden

Mener at Bigus Dikus scenen er den sjoveste i hele filmhistorien, ansigtsudtrykket på soldaterne, når de prøver ikke at grine, er bare perfekt :-)

Og så må vi ikke glemme den nye version på youtube, hvor Villy Søvndal siger "The ice is melting at the pools" :-D
Gravatar

#39 Djarnis 13 år siden

#38 Jeg vil nu også mene, at scenen i Holy Grail hvor de to vagter ikke lige forstår ordrerne er hysterisk morsom. Den er ihvertfald tæt på Bigus Dikus...
Unk...unk...There´s no name on it.
Gravatar

#40 myshkin 13 år siden

Always look on the...

Life of Brian
Holy Grail
Meaning of Life

Erindrer ikke rigtig Hollywood Bowl, men Holy Grail skal genses snart... NI NI NI
"also it's a movie don't be a cunt."
- internet anonymous

Skriv ny kommentar: