• Synes slet ikke, at han er sjov
    22%
  • Ron Burgundy ("Anchorman")
    21%
  • Frank Ricard ("Oldschool")
    14%
  • Anden rolle
    9%
  • Mustafa ("Austin Powers 1&2")
    8%
  • Ricky Bobby ("Talladega Nights")
    6%
  • Mugato ("Zoolander")
    6%
  • Marshal Willenholly ("Jay & Silent Bob Strike Back")
    5%
  • Buddy ("Elf")
    5%
  • Big Earl ("Starsky & Hutch")
    4%

Stemmer i alt: 1405

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Skobbolop 17 år siden

Anchorman 100%... Genial film og en af mine favorit komedier... De eneste scener der ikke holder er dem med hunden der taler... ellers holder de alle hele vejen igennem

kan slet ikke forstå at hans rolle i Oldschool ligger først... har folk ikke set Anchorman?

Will Ferrell ER Ron Burgundy

#12 inflector 17 år siden

#11 giver dig ret, en af de komedier som sågar har en rimelig høj replay value, jeg griner i hvert fald temlig meget når jeg ser den, og har efterhånden set den en 3-4 gange.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#13 dh-ad 17 år siden

Anden rolle - hans rolle i Wedding Crashers tager prisen! Den var højdepunktet i en ellers okay komedie.

Chazz Reinhold: Grief is nature's most powerful aphrodisiac.

I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Gravatar

#14 filmz-frenger 17 år siden

Chazz Reinhold i Wedding Crashers. Jeg var solgt.
Gravatar

#15 lagoni 17 år siden

Han er ikke sjov. Han var god i Stranger than Fiction, men ikke sjov. Ved ikke om det var manuskriptets skyld, men Anchorman var bare kedelig og kun Steve Carrell - som jeg efter 40-year-old Virgin prøver at undgå - redder den lidt. Har set de fleste af de film på listen, men kan ikke huske ham fra mange af dem, så tænker han nok ikke har gjort det store indtryk.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#16 Michael Andersen 17 år siden

#10 Både Vince Vaughn og Luke Wilson er jo også med i The Frat Pack, og de er jo virkelige sjov... eller noget ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#17 dh-ad 17 år siden

#16 Jeg ved ikke om Luke Wilson er sjov, men han har denne-her sjældne og uforklarlige Meyerheimske/Sinatraske charme, som bare staver showbiz og kan klare en igennm alle skær!
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Gravatar

#18 rammy 17 år siden

#2 enig ( og det er SLET IKKE alene om at syntes ). Det samme gælder IMO for Ben Stiller, Adam Sandler, Owen Wilson og Seann William Scott. De er alle komplet skod.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#19 dolphinfriendly 17 år siden

Jeg kan slet ikke se at Ferrell skulle være en nanodel sjov, tilgengæld er han komplet idiotisk på den ufede måde.

#18 Prøv at se "Punch Drunk Love" - det er faktisk både en kanon film plus Sandler er utrolig morsom.

Gravatar

#20 rammy 17 år siden

#19 Jeg har set den. Not impressed...En film laver heller ikke om på ALT det lort han har været med i.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com

Skriv ny kommentar: