• Synes slet ikke, at han er sjov
    22%
  • Ron Burgundy ("Anchorman")
    21%
  • Frank Ricard ("Oldschool")
    14%
  • Anden rolle
    9%
  • Mustafa ("Austin Powers 1&2")
    8%
  • Ricky Bobby ("Talladega Nights")
    6%
  • Mugato ("Zoolander")
    6%
  • Marshal Willenholly ("Jay & Silent Bob Strike Back")
    5%
  • Buddy ("Elf")
    5%
  • Big Earl ("Starsky & Hutch")
    4%

Stemmer i alt: 1405

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 filmz-Rabit 17 år siden

#18 jeg må ikke give dig ret de er da mega griner, har næsten ikke set en dårlig film med dem... Wedding Crashers er sku osse for griner
Gravatar

#22 dolphinfriendly 17 år siden

#20 Alt andet han har været med i, er satme osse noget hø - men lige denne rolle (og film) mener jeg er virkeligt god.

Gravatar

#23 The Insider 17 år siden

Sikke et had til den gode hr. Ferrell :-) Jeg kan nu enormt godt lide ham, og synes altid han er garant for en masse gode grin. Han har så også vist, at han er glimrende til at spille mere seriøse rolle via "Stranger Than Fiction", men jeg synes han er fantastisk i film som "Anchorman" (filmen var dog ret ujævn), "Wedding Crashers" og især "Talladega Nights". Synes ham og Steve Carell er to af de bedste komikere, der arbejder i øjeblikket.
War. War never changes.
Gravatar

#24 filmz-mrhands 17 år siden

Han er ikke sjov. Punktum.
Gravatar

#25 elwood 17 år siden

I gotta have more Cowbell's

Nok mere Christoffer Walkens Sketch, men Damm Will Farrel er også med til at gøre den sjov.

Oh og med hensyn til film The Anchorman, synes han var herlig deri, Generelt var det et god cast i den film ikke mindst Steve Carell's rolle.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#26 Kram 17 år siden

Stemte Anchorman, men ville nu have stemt Oldschool, hvor han er kanon, selvom Anchorman nu er ret så speciel.

Finder det 'morsomt' at lige præcis Will Ferell kan man "hade-stemme" på - Har vi ikke ligefrem set på andre skuespillere. Hvor er min "Jeg syntes han er en elendig skuespiller" på de sidste afstemninger?

Will Ferell er fantastisk, men det kræver virkelig at man er til den slags humor, men personligt finder jeg The Frat Pack hylende morsom, og den tomme humor som de leverer passer perfekt her. Men det er en flok had dem eller elsk dem skuespillere ;).
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#27 fubar 17 år siden

Anden film
A Night At The Roxbury, er ikke helt uden humor.
Gravatar

#28 Bony 17 år siden

Min stemme gik på "anden rolle". Han er fandme sjov sammen med Chris Kattan hvor de spiller "The Butabi Brothers" i "A night at the Roxbury"!

Jeg ved ikke hvad det er med den film. Men den film får mig til at rulle rundt på gulvet hver gang jeg ser den. Elsker den simpelthen! :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#29 kill the bills 17 år siden

Stemte Big Earl, men synes han var aller sjovest i den mtv parodi på Matrix Reloaded hvor han var arkitekten.
Gravatar

#30 dallehc 17 år siden

Han er helt klart sjovest i Talladega Nights som Ricky Bobby, selv om anchorman og old school rollerne også er sjove, han er jo rå sjov...

Skriv ny kommentar: