• Synes slet ikke, at han er sjov
    22%
  • Ron Burgundy ("Anchorman")
    21%
  • Frank Ricard ("Oldschool")
    14%
  • Anden rolle
    9%
  • Mustafa ("Austin Powers 1&2")
    8%
  • Ricky Bobby ("Talladega Nights")
    6%
  • Mugato ("Zoolander")
    6%
  • Marshal Willenholly ("Jay & Silent Bob Strike Back")
    5%
  • Buddy ("Elf")
    5%
  • Big Earl ("Starsky & Hutch")
    4%

Stemmer i alt: 1405

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 filmz-JON 17 år siden

Anchorman. Det er tilpas åndssvag til, at man griner.
Gravatar

#2 HonoDelLoce 17 år siden

Jeg ved godt, at jeg er rimelig alene om den mening herinde, men jeg synes overhovedet ikke han er sjov.. Han kan skam sagtens spille osv, men.. Ja, jeg griner bare ikke af ham.. Nu har jeg hverken set Talladega Nights, Anchorman eller Stranger Than Fiction, men jeg har aldrig set noget med ham, der bare fik mig til at grine..

Jov, tror det var ham jeg engang så i en SNL-sketch med Jim Carrey og en mere, den hed vidst nok Night At The Roxbury.. Men igen - han gjorde ikke så meget i det klip..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3 moulder666 17 år siden

Jeg savner lidt muligheden "Hader ham, hader ham, hader ham!" :P

Selv i den geniale "Jay & Silent Bob strikes back" er han for mig bare et irritationsmoment. (muligvis lige bortset fra kommentaren "that's a fine-looking kid you've got there") :D
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#4 duuk74 17 år siden

Mugato all the way.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#5 chandler75 17 år siden

Jeg synes heller ikke han er sjov - heller ikke i den ellers fremragende "Jay & Silent Bob Strike Back". Han er dog god i "Stranger than Fiction", hvor han ikke konstant forsøger at fravriste latter fra seeren.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#6 martin_v 17 år siden

Talladega nights er en fantastisk komedie. En af de bedste fra 2006. Selvom man ikke kan lide Ferrel, så er den virkelig værd at se bare for John C. Reilly´s præstation.
Gravatar

#7 filmz-Kragmose 17 år siden

Talladega var sjov, ja, men ikke pga. ham. Manden er slet ikke sjåv.
Gravatar

#8 Riqon 17 år siden

#2 - Du er ik alene.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#9 Æsop9000 17 år siden

Mugato ("Zoolander")
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#10 MakeItMonkey 17 år siden

nu jeg næsten alene når jeg mener er max sjov!!
specielt hans SNL sketches er gode. derefter kommer Oldschool & Anchorman! men det sq stadig svært at skelne mellem det hele, han er sjov.....For guds skyld, han er meddlem af The Frat Pack! så skal man sq være sjov =)

http://www.the-frat-pack.com/

Skriv ny kommentar: