-
Synes slet ikke, at han er sjov22%
-
Ron Burgundy ("Anchorman")21%
-
Frank Ricard ("Oldschool")14%
-
Anden rolle9%
-
Mustafa ("Austin Powers 1&2")8%
-
Ricky Bobby ("Talladega Nights")6%
-
Mugato ("Zoolander")6%
-
Marshal Willenholly ("Jay & Silent Bob Strike Back")5%
-
Buddy ("Elf")5%
-
Big Earl ("Starsky & Hutch")4%
Stemmer i alt: 1405
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#51 HonoDelLoce 17 år siden
Det kan du da slet slet ikke drage som konklussion ud fra den poll her .. ?
#52 Syndrome 17 år siden
#53 inflector 17 år siden
#54 HonoDelLoce 17 år siden
Næh, 700 mennesker har stemt på hvilken rolle de fandt sjovest, som han tilfældigvis spillede..
Jeg synes f.eks. også at hans rolle i Zoolander er hylende morsom - men det er rent manuskript-mæssigt, det har ingen af hans fortjeneste.. (med mindre, selvfølgelig, han har skrevet manuskriptet, det aner jeg ikke, om han har :P) I mine øjne kunne de fleste komikere have spillet den rolle mindst lige så godt..
#55 Åkepool 17 år siden
#56 filmz-TC 17 år siden
Hvis man kigger på IMDB får de fleste af hans film ret god rating - så mon ikke "den brede befolkning" synes at han er sjov??
Hvis en film har fået over 4 på IMDB, så er den som regel værd at se (jeg bliver sikkert stukket ned herinde for at komme med sådan en påstand :-))
Her er et par film ratings fra IMDB
Anchorman - 6,7
Old School - 6,8
Talledega Nights - 6,8
Blades of glory - 7
Nu har jeg kun taget de film hvor han har en forholdsvis stor rolle - dvs. ingen biroller, og disse film får god rating.
Afslutningsvis vil jeg lige sige at det absolut ikke er for at starte en endnu større diskution herinde, men jeg synes han er sjov...
#57 filmz-dstruct 17 år siden
De 3 sjove film med ham som du ikke har set, eller SNL klippet hvor han stod i baggrunden ?
Med andre ord, hvis du dårlig nok aner hvem han er .. hvorfor så stemme noget som helst
#58 Hal60 17 år siden
#59 HonoDelLoce 17 år siden
At du tror, at bare fordi der findes tre film med ham, jeg ikke har set, så aner jeg ikke hvem han er, det kan jeg virkelig ikke stå til ansvar for..
Tag et kig på IMdB og se hvor mange film han har været med i..
#60 filmz-Godzilla 17 år siden
Synes det virker som om folk bare godt kan lide at hade ham, hvilket ikke giver mening. En kommentar som "han er ikke morsom, punktum.", var da hvert fald ikke sjov og totalt intetsigende. Så argumenter da hvorfor!
Som i kan høre synes jeg han er morsom, han er ikke nogen Jim Carrey, men derfor kan man stadig godt være god i sine roller.Synes f.eks. ikke man kan komme udenom at han er god til at spille utrolig dum = Taladega Nights og Anchorman. Vildt sjove film, Punktum!