• Synes slet ikke, at han er sjov
    22%
  • Ron Burgundy ("Anchorman")
    21%
  • Frank Ricard ("Oldschool")
    14%
  • Anden rolle
    9%
  • Mustafa ("Austin Powers 1&2")
    8%
  • Ricky Bobby ("Talladega Nights")
    6%
  • Mugato ("Zoolander")
    6%
  • Marshal Willenholly ("Jay & Silent Bob Strike Back")
    5%
  • Buddy ("Elf")
    5%
  • Big Earl ("Starsky & Hutch")
    4%

Stemmer i alt: 1405

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#51 HonoDelLoce 17 år siden

Det kan du da slet slet ikke drage som konklussion ud fra den poll her .. ?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#52 Syndrome 17 år siden

#48 - Så må jeg nok give dig ret.. hvis din humor er indrettet så den falder i Will Ferrell's smag.. så har jeg sgu nok ikke nogen.. Kan virkeligt ikke finde noget sjovt over ham..
danielbloch.dk
Gravatar

#53 inflector 17 år siden

#51 200 mennesker har rundt regnet stemt på at de ikke kan lide ham og omkring 700 mennesker har stemt på en rolle/film hvor i de fandt ham sjov, har svært ved at se hvorfor man ikke kan konkuldere det.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#54 HonoDelLoce 17 år siden

Næh, 700 mennesker har stemt på hvilken rolle de fandt sjovest, som han tilfældigvis spillede..

Jeg synes f.eks. også at hans rolle i Zoolander er hylende morsom - men det er rent manuskript-mæssigt, det har ingen af hans fortjeneste.. (med mindre, selvfølgelig, han har skrevet manuskriptet, det aner jeg ikke, om han har :P) I mine øjne kunne de fleste komikere have spillet den rolle mindst lige så godt..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#55 Åkepool 17 år siden

#53 - Jeg har stemt på en af hans roller, men skriver også at jeg finder ham en kende overvurderet. Selv de mindre sjove kan have deres moments og det har han da også, men over en bred kam synes jeg, at han er knap så sjov, så din teori med de 700 holder bare ikke.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#56 filmz-TC 17 år siden

Hmm... jeg havde ikke regnet med at så mange ikke synes at han er sjov?? I min verden, står han for nogle af de bedste komedier i nyere tid... Jeg er vild med hans "cameos" i feks. Starsky & Hutch og Wedding Crashers.

Hvis man kigger på IMDB får de fleste af hans film ret god rating - så mon ikke "den brede befolkning" synes at han er sjov??

Hvis en film har fået over 4 på IMDB, så er den som regel værd at se (jeg bliver sikkert stukket ned herinde for at komme med sådan en påstand :-))

Her er et par film ratings fra IMDB

Anchorman - 6,7
Old School - 6,8
Talledega Nights - 6,8
Blades of glory - 7

Nu har jeg kun taget de film hvor han har en forholdsvis stor rolle - dvs. ingen biroller, og disse film får god rating.

Afslutningsvis vil jeg lige sige at det absolut ikke er for at starte en endnu større diskution herinde, men jeg synes han er sjov...

Gravatar

#57 filmz-dstruct 17 år siden

#2 Hvad er det så lige med ham, du bedømmer din mening udfra ?
De 3 sjove film med ham som du ikke har set, eller SNL klippet hvor han stod i baggrunden ?

Med andre ord, hvis du dårlig nok aner hvem han er .. hvorfor så stemme noget som helst
Gravatar

#58 Hal60 17 år siden

'Synes slet ikke, at han er sjov'... hvert fald ikke af hvad jeg husker. Har dog heller ikke fået set Anchorman, Talledega Nights eller Blades of Glory endnu.
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#59 HonoDelLoce 17 år siden

At du tror, at bare fordi der findes tre film med ham, jeg ikke har set, så aner jeg ikke hvem han er, det kan jeg virkelig ikke stå til ansvar for..

Tag et kig på IMdB og se hvor mange film han har været med i..
Gravatar

#60 filmz-Godzilla 17 år siden

#59 Derfor giver det da stadig ikke mening at påstå at manden ikke er sjov når mange mener han er utrolig morsom i netop disse tre film. Så skulle du måske give ham en chance.

Synes det virker som om folk bare godt kan lide at hade ham, hvilket ikke giver mening. En kommentar som "han er ikke morsom, punktum.", var da hvert fald ikke sjov og totalt intetsigende. Så argumenter da hvorfor!
Som i kan høre synes jeg han er morsom, han er ikke nogen Jim Carrey, men derfor kan man stadig godt være god i sine roller.Synes f.eks. ikke man kan komme udenom at han er god til at spille utrolig dum = Taladega Nights og Anchorman. Vildt sjove film, Punktum!

Skriv ny kommentar: