• En film om Facebook? Nej, tak
    30%
  • Jeg venter nok på dvd'en/Blu-ray'en
    25%
  • Måske, hvis jeg får tid til det
    20%
  • Jeg har allerede set den
    13%
  • Ja, helt afgjort!
    12%

Stemmer i alt: 1622

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 natterjack 13 år siden

Jeg står uforstående overfor, hvorfor det, at filmen handler om Facebook, skulle afholde nogen fra at se den.
Gravatar

#2 HonoDelLoce 13 år siden

natterjack (1) skrev:
Jeg står uforstående overfor, hvorfor det, at filmen handler om Facebook, skulle afholde nogen fra at se den.


Vel fordi folk har ret til at mene at det er et kedeligt grundlag for en film?

Lige så vel som jeg da på ingen måde skulle ind og se en film om jubii.dk ..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3 natterjack 13 år siden

#2 De har da masser af ret til at mene det, men ser man på filmens anmeldelser, kan der nok argumenteres for, at det er en forfejlet og forhastet konklusion at lave.
Gravatar

#4 HonoDelLoce 13 år siden

natterjack (3) skrev:
#2 De har da masser af ret til at mene det, men ser man på filmens anmeldelser, kan der nok argumenteres for, at det er en forfejlet og forhastet konklusion at lave.


Kun hvis man lever efter en tese der hedder, at man er enige med alle andre..........
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5 vanilla_ice 13 år siden

Ja den skal da ses, ikke fordi det er en film der omhandler Facebook, men fordi det er en film af Fincher.
Gravatar

#6 YapiYapo 13 år siden

#2 Du bør ændre mening for så vidt, at filmen handler om "facebook".

Du må hellere sige, at du ikke gider at se den, fordi selve tilblivelsen af et firma i milliardklassen med alt, hvad det indebærer af ophavsrettigheder mv., personfnidder og sindssyge ambitioner/nørderi + sociofobi - IKKE interesserer dig :)

Der er ikke tale om en beskrivelse af socialt internetmedie i slet samme grad, som der er tale om en uovertruffen personskildring.

Men i øvrigt, er du naturligvis velkommen til at mene, hvad du vil. ;)
Gravatar

#7 djibyman2-the seque 13 år siden

Har været inde og se den, og jeg kan varmt anbefale at se den, biograf eller dvd, den holder max.
Gravatar

#8 djibyman2-the seque 13 år siden

....hvis man kan lide film som Private Parts(Howard Stern filmen), Pirates of Silicon Valley & The People vs. Larry Flynt osv, så vil i elske the Social Network.
Gravatar

#9 Steffan Rasmussen 13 år siden

Kan kun anbefale alle at se filmen. Fincher har igen begået en glimrende film.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#10 Kruse 13 år siden

Jeg har allerede set den, og den er virkelig fremragende og anbefalelsesværdig.

#2: Der er nok sammenlagt højest 1 minuts optagelser, hvor du rent faktisk ser en der er på Facebook, og det er i en 2 timers lang film. At kalde det en film om Facebook og det derfor er kedeligt, er det samme som at sige at "Taxi Driver" handler om en taxachauffør, og det emne interesserer mig ikke.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: