• En film om Facebook? Nej, tak
    30%
  • Jeg venter nok på dvd'en/Blu-ray'en
    25%
  • Måske, hvis jeg får tid til det
    20%
  • Jeg har allerede set den
    13%
  • Ja, helt afgjort!
    12%

Stemmer i alt: 1622

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Twister 13 år siden

Jeg så den til forpremiere og jeg er da enig i at det er en virkelig god film. Dog synes jeg måske at den er lidt overrated mange steder. Det er en rigtig god film ja, men den er langt fra perfekt og der var ting som jeg savnede i filmen. Som samtidsbillede synes jeg filmen er fremragende, men samtidig savnede jeg at man kom lidt tættere på visse af karaktererne og nogle scener fandt jeg også ganske ligegyldige.

Men alt i alt en rigtig god film :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#12 Hr. Nielsen 13 år siden

Det er en ekstremt vellykket film, hvis personskildringer er i top og med en historie hvis fortælling Fincher løfter op i mesterklassen synes jeg. Det er en film der rummer en fin subtekst om kærlighed, forsmåede følelser og meget meget mere. Den fungerer på så mange niveauer, at jeg vil påstå at mange kan få meget ud af den, uden at den fedter røv.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#13 Bobby Singer 13 år siden

Ja jeg skal helt sikkert se den.
Idjit
Gravatar

#14 HonoDelLoce 13 år siden

Kruse (10) skrev:
Jeg har allerede set den, og den er virkelig fremragende og anbefalelsesværdig.

#2: Der er nok sammenlagt højest 1 minuts optagelser, hvor du rent faktisk ser en der er på Facebook, og det er i en 2 timers lang film. At kalde det en film om Facebook og det derfor er kedeligt, er det samme som at sige at "Taxi Driver" handler om en taxachauffør, og det emne interesserer mig ikke.


Men det har jeg heller ikke gjort :)

Jeg forsvarer bare folks ret til at gøre det :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#15 Zabath 13 år siden

honodelloce (4) skrev:
Kun hvis man lever efter en tese der hedder, at man er enige med alle andre..........


Hvis man lever efter modsatte tese, så vil man helt sikkert snyde sig selv for mange gode oplevelser, der der er rigtig mange der synes godt om denne film, mig slev inklusiv, så at den pt ligger på 141 plads på imdb listen.

Men i forhold til den udtalelse, så vil det måske være en liste man skal undgå, ellers er man enig med alle andre.... eller hvordan skal man forholde sig til et fælles forum om film?
Gravatar

#16 HonoDelLoce 13 år siden

Zabath (15) skrev:
Hvis man lever efter modsatte tese


Nu behøver man jo ikke nødvendigvis at være uenig med alle andre om alting, fordi man ikke stræber efter at være enig med dem..

Jeg, f.eks., er fuldstændig ligeglad med, om ALLE mennesker i HELE verden anbefalede at se en film, hvis historien ikke interesserede mig, og hverken trailere eller synopsis kunne fange min interesse..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#17 Lord Beef Jerky 13 år siden

Blandt Finchers allerbedste film så jeg anbefaler alle at give den en chance.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#18 elwood 13 år siden

Ja når jeg kan få kabalen der hedder gi-jones og diverse til og gå op 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#19 rockysds 13 år siden

Så den i går og fandt den ganske glimrende.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#20 Skeloboy 13 år siden

haha, honodelloce, luk røven...:), det er jo tæt på at være god trolling :)

Men eftersårsferie...det har jeg ikke...

Skriv ny kommentar: