• Ja, helt sikkert!
    57%
  • Jeg har skam allerede set den
    14%
  • Måske, hvis jeg får tid til det
    14%
  • Nok ikke, men jeg ville gerne
    7%
  • Nej, den ser for mærkelig ud
    5%
  • Jeg venter, til den kommer på dvd
    4%

Stemmer i alt: 1320

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 jona 14 år siden

"Nej, den ser for mærkelig ud"
Gravatar

#12 Åkepool 14 år siden

#2 - Hvis du har bestilt billetter og skriver at du skal se den, så er det vel et "Ja, helt sikkert!"?

Jeg har set den.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#13 filmz-Utyske 14 år siden

#12 -

Nej, fordi det antyder entusiasme - jo, jeg er nysgerrig, men jeg er ikke ekstatisk og fanboyish. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#14 Åkepool 14 år siden

#13 - Det er muligt det antyder entusiasme, men det er nu engang, udfra din tekst, helt sikkert at du skal se den ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#15 filmz-Utyske 14 år siden

#14 -

Thank you, Captain Obvious.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#16 filmz-jonasgr 14 år siden

Måske, hvis jeg gider. Da kritikken lyder på dialogen og historien, er det ikke fordi jeg er helt ekstatisk. Jeg er egentlig mest interesseret i om detdersens 3D halløjsa ser så flot ud.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#17 thomasdahl79 14 år siden

Utyske (13) skrev:
#12 -

Nej, fordi det antyder entusiasme - jo, jeg er nysgerrig, men jeg er ikke ekstatisk og fanboyish. :)

det blir du :-) syntes personligt den er fantastisk og historien mangler ikke noget i min mening
Gravatar

#18 Slettet Bruger [3855170174] 14 år siden

Så den her d. 17. til forpremieren, og det var en fremragende film. Så den i 3D i Cinemaxx i Århus, og oplevelsen var helt fænomenal. Kan kun anbefale at det er en film man ser i biografen (i 3D).
Gravatar

#19 filmz-Baker 14 år siden

jeg kan KUN anbefale denne film i 3D. Så den igår i Imperial og det var en af de fedeste biografoplevelser jeg har haft!

Den SKAL ses på det store lærred i 3D

GO GO GO!
Gravatar

#20 metabolid 14 år siden

var i Imperial igår, fredag den 18 kl 1800 og se den. Hvilken storslået oplevelse i 3D og efter at ha sovet lidt på den har jeg, mere end nogensinde før, lyst til at ringe efter en taxa, sætte mig på bagsædet, lukke døren og sige Imperial Bio, det må gerne gå stærkt.

Skriv ny kommentar: