• Ja, helt sikkert!
    57%
  • Jeg har skam allerede set den
    14%
  • Måske, hvis jeg får tid til det
    14%
  • Nok ikke, men jeg ville gerne
    7%
  • Nej, den ser for mærkelig ud
    5%
  • Jeg venter, til den kommer på dvd
    4%

Stemmer i alt: 1320

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 jesperhp 14 år siden

Alle dem der har svaret, at de vil se den på dvd, bør virkelig tage i biffen istedet! Filmens klart største (og dominerende) force er biografoplevelsen og 3D-effekterne.
Gravatar

#2 filmz-Utyske 14 år siden

"Måske, hvis jeg får tid til det" er det nærmeste jeg kunne komme, da "Ja, helt sikkert!" ikke rigtigt dækkede.

Men jeg har da bestilt billetter og skal se den tirsdag.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#3 Silver666 14 år siden

skulle valget ikke havde været: 'Jeg venter, til den kommer på Blu Ray'
og ikke 'Jeg venter, til den kommer på dvd'
.Hvis ikke bio skal den sgu da ses på Blu Ray og ikke Dvd alt andet vil tragisk.
Gravatar

#4 Lord Beef Jerky 14 år siden

I have seen og er landet på en 4/6 karakter.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5 Ericmase 14 år siden

Ja, helt sikkert!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#6 dyg 14 år siden

Tjo, det regner jeg da med.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#7 KVASAR 14 år siden

Jeg skal se "Avatar" her på premieredagen i Imperial og ser den endnu engang søndag samme sted, plus endnu to gange mere til næste år, hvor den ene er i CinemaxX.
AVATAR A James Cameron Film - Total $2.782.206.970 Worldwide
Gravatar

#8 mr gaijin 14 år siden

#7 Så er det da heldigt, at du i forvejen har besluttet, at det er et mesterværk :)

Jeg skal da også se den i en biograf om tre-fire dage, når arbejdet er overstået for i år.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#9 Ericmase 14 år siden

KVASAR (7) skrev:
Jeg skal se "Avatar" her på premieredagen i Imperial og ser den endnu engang søndag samme sted, plus endnu to gange mere til næste år, hvor den ene er i CinemaxX.

Klokken 18:00? :D
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#10 mr gaijin 14 år siden

Nu har min yndlingsanmelder endelig fået sat ord på "Avatar", og hvis den virkelig er så overvældende, som hun skriver, melder jeg mig også under fanerne som en fanboy. Omend nok en fanboy light.

http://movies.nytimes.com/2009/12/18/movies/18avatar.html?ref=movies skrev:
Movies rarely carry us away, few even try. They entertain and instruct and sometimes enlighten. Some attempt to overwhelm us, but their efforts are usually a matter of volume. What’s often missing is awe, something Mr. Cameron has, after an absence from Hollywood, returned to the screen with a vengeance. He hasn’t changed cinema, but with blue people and pink blooms he has confirmed its wonder.
Happiness is not always the best way to be happy.

Skriv ny kommentar: