• Ja, helt sikkert!
    57%
  • Jeg har skam allerede set den
    14%
  • Måske, hvis jeg får tid til det
    14%
  • Nok ikke, men jeg ville gerne
    7%
  • Nej, den ser for mærkelig ud
    5%
  • Jeg venter, til den kommer på dvd
    4%

Stemmer i alt: 1320

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 neran 14 år siden

Fik set den igår aftes og nøj, hvor blev jeg blæst væk af den. Det var jo næsten som at rejse til Pandora selv, det eneste som ødelagde oplevelsen, var nogle useriøse fure på rækken bag mig, der grinede højlydt ind imellem.

Men så snart jeg var hjemme og ikke havde nogen at snakke med om den, fik jeg lyst til at se den igen, så det gør jeg engang i løbet af næste uge.
Afsindig Alsidige Anmeldelser af Anders - http://neranders.wordpress.com/
Gravatar

#22 PredatorX 14 år siden

Damn jeg glæder mig til at gense den!!!
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#23 filmz-loke76 14 år siden

Så den 2 gange i streg her til aften i Klovborg.. Kan kun sige wow, det er det vildeste jeg nogensinde har set.. Især anden gang fik man rigtigt en masse detaljer med. Dog er 5 timers bio med 3d ved at være grænsen for øjnene.

Natural born killers rekord på 5 bio besøg står sku nok for fald..
That´s what I like about them highschool girls man. I get older, they stay the same age.
Gravatar

#24 Ericmase 14 år siden

metabolid (20) skrev:
var i Imperial igår, fredag den 18 kl 1800 og se den. Hvilken storslået oplevelse i 3D og efter at ha sovet lidt på den har jeg, mere end nogensinde før, lyst til at ringe efter en taxa, sætte mig på bagsædet, lukke døren og sige Imperial Bio, det må gerne gå stærkt.

Hvilket sæde og hvilken række sad du på? Jeg var også der den 18/12/09 klokken 18:00. Jeg sad på række 6 og sæde 15. :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#25 metabolid 14 år siden

#24 jeg sad på række 13, sæde 8, men rykker nogle rækker frem næste gang jeg skal se den, tror række 7 midt er god :)
Gravatar

#26 PredatorX 14 år siden

metabolid (25) skrev:
#24 jeg sad på række 13, sæde 8, men rykker nogle rækker frem næste gang jeg skal se den, tror række 7 midt er god :)

Der sad jeg.. jeg ville anbefale et par rækker tilbage. Men ikke mange.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#27 MOVIE1000 14 år siden

hva gør man hvis man skal se den i 3D men bærer briller i forvejen
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#28 metabolid 14 år siden

#26 okay thanks. Var række 7 for meget in-your-face, var det svært at fokusere?
Gravatar

#29 metabolid 14 år siden

#27 brillerne du får udleveret er somregel ret store og kan sættes udenpå medmindre du har et crazy stel :)
Gravatar

#30 Ericmase 14 år siden

metabolid (25) skrev:
Ok. Det føles lidt sjovt at jeg var en af filmz brugere der sad og så "Avatar" derinde og en anden af filmz brugere også sad der og ingengang så hindanden. :p
The Movie Nerd is here...

Skriv ny kommentar: