-
Ja, helt sikkert!58%
-
Måske23%
-
Jeg venter til dvd/Blu-ray-udgivelsen11%
-
Nej, filmen interesserer mig ikke4%
-
Jeg har allerede set den4%
Stemmer i alt: 2065
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#71 filmz-Bruce 14 år siden
To suggest that Chris Nolan's blockbuster is anything less than genius is to invite torrents of abuse from fans.
Når man kigger sig omkring og ikke kun "her", så synes jeg desværre nok, at der er "noget om det". Kritik af en Nolan film, imødegås ofte af "du må da have spist søm" respons :)
Nu vej jeg tilfældigvis, at du godt kan lide søm, men alligevel :)
#72 JannikAnd 14 år siden
Filmz er ikke, hvad det engang...
#73 JannikAnd 14 år siden
Ikke har forstået den... Please...
#74 Skeloboy 14 år siden
Så er fanboyisme generelt rimelig irriterende. Og meget snæversynet - den kritiske tilgang er helt væk jo.
Når det er sagt, så har jeg endnu ikke set Inception...har overvejet at smutte i biffen kl. 11.30 fredag formiddag.
#75 JannikAnd 14 år siden
#76 filmz-Bruce 14 år siden
Jamen forstår du slet ingenting? Why so serious? :)
#77 filmz-ab 14 år siden
Men dem der elsker hans film, får ofte respons der hedder; I er jo bare en flok fucking fanboys. Sjovt som ordet altid komme i debat, ligeså snart flere folk dyrker samme instruktør. Gaab!
JannikAnd:
Var lidt for fræk, det var også sent, så jeg beklager. Jeg faldt bare over, at du næsten fik det til at lyde som, at Inception var bare det nemmeste i hele verden. Jeg opfattede det bare sådan lidt højrøvet, men det var nok næppe tænkt sådan af dig. Jeg finder den da heller ikke forvirrende, den kræver blot at man er med. Og det kan man vist ikke sige om mange blockbusters. Det geniale er så, at jeg modsat dig netop synes, at historien har så mange spændende lag og tematikker, men det er selvfølgelig øjnene der ser. Du har så intet fået ud af den, og det er da altid trist at gå tomhændet hjem. Jeg har ihvertfald aldrig haft lyst til at gense en film, lige efter den sluttede. Bliver spændende at se, hvordan de danske anmeldelser vil se ud.
#78 filmz-Bruce 14 år siden
Nej faktisk ikke, kun dem som opfører sig sådan. Som man råber får man svar, er der et ordsprog der hedder. Der er en grund til, at "Nolan fans" efterhånden er et begreb, som tillægges en given betydning. Jeg har på fornemmelsen, at man ikke blot vælger at analysere den slags uden grund.
I øvrigt kan jeg rigtig godt lide Nolans film, hvor Memento har en stor stjerne hos mig. Folk skal have lov til at være begejstrede, men jeg er ikke den, som sidder og triller tommelfingre, når kritik pilles fra hinanden uden brug af saglige argumenter. Til det formål behøver jeg ikke engang at have set en given film, fordi det er så åbenlyst.
#79 filmz-ab 14 år siden
#80 wimmie 14 år siden
Jeg glæder mig i hvert fald men er også bange for at blive skuffet oven på al den hype. På den anden side har Nolan ikke skuffet mig endnu, selvom jeg dog mener at hans Batman film er ret overvurderede - gode, spændende og flotte ja, men ikke de mesterværker som mange udråber dem til - IMHO :D
Jeg er langt mere til Memento og The Prestige - og forhåbentlig også Inception :)