• Nej, men jeg ville gerne
    35%
  • Ja, jeg holder mig vågen hele natten
    32%
  • Nej, det interesserer mig ikke
    23%
  • Ved ikke
    7%
  • Oscar-showet?
    4%

Stemmer i alt: 1008

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 rockysds 15 år siden

Hvem snakker om at holde hovedet klart. Jeg skal bare være der. ;)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#22 Slettet Bruger [3716098034] 15 år siden

Jeg forventer skam heller ikke de helt store kreative processer, men selv det at gå omkring eller at holde en blyant kræver vel et absolut minimum af hjerneaktivitet :-)
Gravatar

#23 Lady Arwen 15 år siden

Har fri fra gymnasiet pga en opgave så for første gang skal jeg se uddelingen live - glæder mig meget!! :)
Doctor Who <3
Gravatar

#24 chronaden 15 år siden

Skal også være vågen hele natten. Ville bare ønske Biocity Aalborg gad og sende det igen, meget herligere :>
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#25 HonoDelLoce 15 år siden

Selvom jeg betragter mig selv som ualmindeligt film-glad, så har jeg aldrig forstået den påståelige magi ved Oscar-showet.. Jeg tjekker da som regel (hvis jeg husker det) vinderne dagen efter, men at sidde en hel nat for at se, hvilke film andre mennesker synes er gode.. Det ser jeg virkelig ingen grund til :)

- at der så kan forefindes sjove taler osv, det kan man jo så altid se et referat af, hvis det bliver grundigt anbefalet..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#26 wimmie 15 år siden

Ja da - og traditionen tro skal jeg se det i Biocity (Odense). Det er superhyggeligt og der er en fed stemning :)
Jeg har taget fri fra arbejde om mandagen, så kan flade ud hele dagen :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#27 jessup 15 år siden

jep
This is just until June
Gravatar

#28 wiseguy 15 år siden

Yep! jeg skal selvfølgelig også se det live!! Efter at vores antenneforening har valgt at pille TV2film af pr. 1. januar har jeg været nødt til at alliere mig med min gamle mormor i Vejle.

Så jeg drager til Vejle sidst på aftenen søndag - ser showet - drøner tilbage til Billund, hvor jeg så skal være far til 3 (incl. en bette skid på 9 mdr - Åkepool kom ind i kampen ;o) )
9:30 skal vi stå klar i børnehaven til fastelavnsfest juhuu :o) ja og så håber jeg så, at fruen tillader mig en lille morfar ved middagstid :o)
Herefter ska bilen pakkes og så drager vi på ferie.....
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#29 Starbrow 15 år siden

Dem der trykkede på ''Oscar-fest?''. Det var en joke ikke?
Gravatar

#30 davenport 15 år siden

Jeg skal undervise om morgenen i netværksdannelse, så jeg hopper lige over. Er nu også temmelig ligeglad. Det er lidt for hyped til min smag.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: