• Nej, men jeg ville gerne
    35%
  • Ja, jeg holder mig vågen hele natten
    32%
  • Nej, det interesserer mig ikke
    23%
  • Ved ikke
    7%
  • Oscar-showet?
    4%

Stemmer i alt: 1008

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 BN 15 år siden

Nej, men jeg ville gerne - må nøjes med sammendraget på DR2. Og hvis dét fejler, så vil jeg såmænd bare læse om showet på nettet. Og hvis det fejler, så er der nogen der har pillet ved min internet-forbindelse!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#32 Åkepool 15 år siden

#28 - Ja der er jeg sgu sat af :)

Respect going your way ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#33 Kruse 15 år siden

Nej, jeg skal ikke se det live selvom at jeg gerne ville. Jeg regner bare med at se sammendraget dagen efter.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#34 filmz-Badbeat 15 år siden

Jeg skal se det som altid og lige som sidste år skal jeg på jagt efter et online Live-stream "SUK"
Nogen der kender et godt sted på nettet med ok kvalitet? Jeg fandt en masse live-stream sider sidste år, men det var svært at finde et sted hvor den ikke hakkede eller kvaliteten var i orden.
Jeg vil gerne betale for det, men inden for rimlighedens grænser.
All work and no play makes Jack a dull boy.
Gravatar

#35 cansi 15 år siden

# 34

Højst sandsynlig på justin.tv søndag aften er der nok en mulighed for at finde noget
Gravatar

#36 thomas040 15 år siden

Jeg er i New York og skal se det sammen med min landlady og alle hendes venner. Der er også "a pot" eller hvad man kalder det, hvor man udfylder en kupon og gætter på hvem der vinder hvad. 5 dollars gange 15 mennesker. Det er en god lille klat :)
Failure is a zero out.
Gravatar

#37 jesperhp 15 år siden

For pokker hvor jeg gerne ville, og i år skulle have været året med min oscar-i-biffen-debut. Men jeg rejser til Paris tidligt mandag morgen, så får ikke liveoplevelsen i år. Ikke desto mindre - god fornøjelse til alle!
Gravatar

#38 Antlion 15 år siden

Jeg skal umiddelbart møde i skole kl. 09:30 dagen efter, og jeg har desuden en masse afleveringer for. Pga. dette regner jeg med, at jeg sover hele søndagen til kl. 23:15, hvor Dorthe Warnø Høghs "Grisen" bliver sendt forinden den røde løber, countdown og prisuddeling. Hvis denne søvn om søndagen fejler, må jeg bare sove oppe i skolen, da jeg ikke kan holde fri for skole, fordi min fraværsprocent ligefrem ikke ligger i den gode ende.
Gravatar

#39 mvejen 15 år siden

Jeg har taget fri hele næste uge, så jeg skal uden tvivl se hele showet, som jeg også har gjort de sidste mange år. I år kan jeg heldigvis se det på TV2 film og skal ikke ud og lede desperat efter streams og lign.
Gravatar

#40 Dragon_Claw 15 år siden

Oscar uddelingen er en overvurderet & langtrukken reklame for dyre mode kjoler. Så medmindre der er udsigt til noget kontroversielt ala Marlon Brando & Sacheen Littlefeather, så springer jeg endnu en gang over denne glanspuleret ligegyldighed...
Tony Montana: All I got in this world is my word and my balls. And I don't break 'em for nobody!

Skriv ny kommentar: