• Nej, men jeg ville gerne
    39%
  • Ja, jeg holder mig vågen hele natten
    29%
  • Nej, det interesserer mig ikke
    23%
  • Ved ikke
    7%
  • Oscar-showet?
    2%

Stemmer i alt: 1939

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#61 filmz-Narniabæver2010 14 år siden

Nej, men vil gerne.
Gravatar

#62 Kiksmann 14 år siden

# 59 var ellers forberedt på at en eller anden ville dunke mig i hovedet for ikke at tjekke Splotnik, men de plejer aldrig at have noget fedt der alligevel.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#63 Åkepool 14 år siden

#51 - Wauuuuuw, supereksperten Ann Lind Andersen. Vistnok selvsamme person der for en lille uge siden i Godmorgen eller aften Danmark, sagde at "Up" var den første animerede film der var blevet nomineret som bedste film.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#64 tiany 14 år siden

#63 øhhh... jeg er ikke med - UP er da den første animerede film der er nomineret til bedste film, i hvert fald hvis man tale computeranimerede. Men jeg går ud fra at du tænker på at Skønheden og udyret var den første tegnefilm der var nomineret til bedste film.
Valar morghulis
Gravatar

#65 kuhubb 14 år siden

# 59 Jeg har lige downloadet et program der hedder TVU-Player hvor man kan se ABC (som sender Oscar-showet) - jeg ved ikke om det udgør en sikkerhedsrisiko, men jeg har lige downloadet det (jeg skal se Oscar-showet, men har heller ikke TV-2 Film, NRK1 eller Pro7) og det ser umiddelbart ud til at virke, selvom kvaliteten ikke er imponerende. Kanalen der viser ABC hedder 77762 ABC, men jeg er ikke helt sikker på at det er den rigtige - det er lidt en jungle at finde rundt i alle de kanaler de har.
Gravatar

#66 Åkepool 14 år siden

#64 - Det er lige præcis det jeg mener.

Du må gerne kalde den en tegnefilm, for det er den jo også på godt gammelt dansk. Men det er nu også det samme som en animeret film og du kan f.eks. finde dette på Imdb om "Skønheden og udyret":

Until Disney-Pixar's Up (2009) was nominated in 2010, this was the only animated film to be nominated for the Academy Award for Best Picture.

Den eneste animerede indtil "Up" og derfor også den første ;)

Så kan du dele det op i computeranimerede og tegnefilm ligeså meget du vil, den kære Ann sagde første animerede om "Up" hvilket bare ikke er rigtigt.

"Skønheden og udyret" er altså den første animerede film nomineret til bedste film og ikke "Up" som du og Ann er enige om.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#67 tiany 14 år siden

#66 Okay :)
Jeg er skam ganske forståelig overfor både dig og Ann. Det handler jo om tolkning. Men I see your point :)
Valar morghulis
Gravatar

#68 Skeloboy 14 år siden

Animationsfilm er vel det overordnede begreb? Så hun tog fejl!!! hahaha!!!
Gravatar

#69 smalieux 14 år siden

Havde planlagt for første gang nogensinde, at sidde op hele natten og se showet, men så fik jeg selvfølgelig en morgenvagt på arbejdet:( Så jeg må optage det, og se det når jeg kommer hjem.
Gravatar

#70 AP 14 år siden

jeg skal ind og se hele showet i biografen imorgen aften/nat :-) glæder mig!

Skriv ny kommentar: