• Nej, men jeg ville gerne
    39%
  • Ja, jeg holder mig vågen hele natten
    29%
  • Nej, det interesserer mig ikke
    23%
  • Ved ikke
    7%
  • Oscar-showet?
    2%

Stemmer i alt: 1939

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#71 MMB 14 år siden

Kan det passe, at showet først slutter kl. 06?
Gravatar

#72 chandler75 14 år siden

# 71 Ja, det gør det altid - medmindre det går lidt over tid.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#73 tiany 14 år siden

Perfekt at kæresten har morgenvagt i morgen, så passer det lige med at jeg kan lave morgenmad til ham inden jeg går i seng...
Valar morghulis
Gravatar

#74 filmz-Narniabæver2010 14 år siden

Jeg håber at en animationstegnefilm vinder for bedste film i år!
Gravatar

#75 chronaden 14 år siden

#74 skal og vil de aldrig gøre
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#76 mr gaijin 14 år siden

#75 Man skal aldrig sige aldrig. Med det nye tællesystem kan der sagtens være mange, der har "Up" som 2er eller 3er, og dermed har også den en chance. Omend lille.

Og jeg tror da også, at en animationsfilm kan vinde for bedste film i fremtiden. Specielt nu hvor genrene blandes så godt og grundigt sammen. Se bare "Avatar". Den er jo nærmest 90 procent animationsfilm.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#77 ikj80 14 år siden

Skønheden og udyret var en meget flottere og mere imponerende end up. i det hele taget er jeg meget mere til de ældre tegnefilm end de ny animeret.
Gravatar

#78 wimmie 14 år siden

Jeg tror ikke at Up vinder for bedste film men er til gengæld ret sikker på at den vinder for bedste animationsfilm... nu kender jeg ikke rigtig til det nye system, men når den oven i købet er nomineret til bedste film (som den eneste animation i år), så er den vel mindst (nærmest) selskrevet til at vinde bedste animation?

På en måde...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#79 Klas 14 år siden

Jeg vil bare gerne have, at Avatar ikke vinder for bedste film.
Hold da op for en fest under huen. Den fiskesnøre må jeg da eje!
Gravatar

#80 ikj80 14 år siden

Der er mange instrultører som jeg rigtig god kan lide, men der er kun 2 som jeg syntes er suveræne. Martin Scorsese og Quentin Tarantino, så jeg håber virkelig på at Tarantino vinder som bedste instruktør og Inglourious Basterds for bedste film, men det er nok kun ønske tænkning.

Skriv ny kommentar: