• Ja, selvfølgelig!
    77%
  • Måske
    13%
  • Jeg venter, til den kommer på dvd/Blu-ray
    6%
  • Nej, det Bat-pjat interesserer mig ikke
    3%

Stemmer i alt: 2778

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Babo84 12 år siden

Åkepool (30) skrev:
er dannet på forhånd

Mon ikke at din mening også forbliver uændret hvis man sammenligner T2 og TDKR, uanset hvordan TDKR så end bliver :)
Gravatar

#32 CAP555 12 år siden

nogen der ved om den kan ses i imax nogle steder her i dk?`har vi overhoved den slags biffer..?
Gravatar

#33 steadi07 12 år siden

Jeg ville så usandsynligt gerne se den film i biffen, men det afhænger lidt af, om en biograf i München eller Firenze er så flinke at vise den på engelsk!

Ellers må jeg satse på, at den stadig går på de større lærreder, når jeg engang er hjemme igen..
Gravatar

#34 Ericmase 12 år siden

CAP555 (32) skrev:
nogen der ved om den kan ses i imax nogle steder her i dk?`har vi overhoved den slags biffer..?

Nope. Jeg ville ønske det! :/
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#35 Åkepool 12 år siden

Babo84 (31) skrev:
Mon ikke at din mening også forbliver uændret hvis man sammenligner T2 og TDKR, uanset hvordan TDKR så end bliver :)

Nope, hvis TDKR er bedre end T2 så indrømmer jeg det gerne.

Jeg skrev jo også:

Åkepool (30) skrev:
Det tror jeg næppe vi kan :)

til at vi kunne blive enige om at TDKR bliver bedre end T2. Sagt på en anden måde, chancerne for at jeg vil bryde mig mere om TDKR er små, men jeg skriver TROR fordi jeg selvfølgelig ikke kan være sikker.

Som skrevet tidligere, så ønsker jeg virkelig at TDKR bliver fantastisk og til en ren 10/10, for jeg synes der går længere og længere imellem de film. Tror det er mindst 3 år siden jeg har givet en film over 8/10
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#36 Babo84 12 år siden

Åkepool (35) skrev:
TDKR bliver fantastisk og til en ren 10/10

Det TROR jeg så heller ikke på :)
Gravatar

#37 Åkepool 12 år siden

Babo84 (36) skrev:
Det TROR jeg så heller ikke på :)

Du tror ikke at TDKR bliver en 10/10? Det kommer helt ærligt bag på mig. Jeg har da hele tiden haft en klar fornemmelse af, at du og nogle af de andre faste brugere, allerede er indstillet på at den er til topkarakter? Men hvad forventer du så af filmen?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#38 Babo84 12 år siden

Der er intet der er "indstillet" hos mig længere må jeg indrømme. "indstillet" betyder desværre også "farvet", og jeg har lært af fejlene, skuffelserne og fået en anden erfaring. Jeg holder af batman filmene, men de er ikke uden fejl, og jeg har også ofte tænkt over at droppe karakterskalaen, for den har også sine "fejl", da der ingen perfekte film findes, også selvom man giver 10. En karakter vil altid være lidt "misvisende" og svingende, og jeg tror det er sundere at disuktere de gode og mindre gode ting ved en film. Jeg forventer mig stadig en superfed film (som jeg også gør med Bourne Legacy), der er i tråd med de andre, måske endda bedre på nogle punkter, men jeg har også bange anelser om nogle ting, så nej.. intet er indstillet herfra. Desuden føler jeg mig lidt for "mæt" i tiden med superhelte og ligegyldige blockbusters.
Gravatar

#39 BN 12 år siden

Babo84 (38) skrev:
karakterskalaen ..... har også sine "fejl", da der ingen perfekte film findes

Nå, ikke? Hvad kalder man det så, når man er tilfreds med ALT ved en given film, lige fra plottet, manuskriptet og dialogen til skuespillet, billedsiden, musikken og effekterne?

Irritationsmomenter og svagheder ved en film kommer helt af sig selv - man skal ikke opdigte dem eller lede efter dem. Og hvad nu hvis man selv efter mange år og adskillige gennemsyn stadig ikke er faldet over noget som helst negativt ved en film? Hvad er så mere rigtigt end at give 10/10?

Her taler jeg naturligvis om film, som for den enkelte har lige "dét" og rammer éns hjerte både intellektuelt/følelsesmæssigt og på den filmmagiske måde.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#40 Riqon 12 år siden

Jeg skal ikke se TDKR.

Jeg venter til den her crossover kommer ud.
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: