• Ja, selvfølgelig!
    77%
  • Måske
    13%
  • Jeg venter, til den kommer på dvd/Blu-ray
    6%
  • Nej, det Bat-pjat interesserer mig ikke
    3%

Stemmer i alt: 2778

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Babo84 12 år siden

Ja selvfølgelig. Det ligner en sand storskærms-film, og forhåbentlig får den fantastisk omtale.
Gravatar

#2 Richard Burton 12 år siden

Hvis den får god omtale i min omkreds skal jeg.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#3 moulder666 12 år siden

Når jeg tænker på, hvor fed en oplevelse TDK var i biografen, må jeg helt klart sige "Ja, selvfølgelig"
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#4 BN 12 år siden

Nej, det Bat-pjat interesserer mig ikke, og hvis jeg så den, ville jeg bare komme til at give den en alt for høj karakter, nemlig 8/10, som så ville falde til 6/10 og derefter 5/10, simpelthen fordi jeg gerne vil være en fin-kulturel Rasmus Modsat og derfor helst ikke vil sættes i bås med alle de der fanboys og deres hype.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#5 moulder666 12 år siden

BN (4) skrev:
Nej, det Bat-pjat interesserer mig ikke, og hvis jeg så den, ville jeg bare komme til at give den en alt for høj karakter, nemlig 8/10, som så ville falde til 6/10 og derefter 5/10, simpelthen fordi jeg gerne vil være en fin-kulturel Rasmus Modsat og derfor helst ikke vil sættes i bås med alle de der fanboys og deres hype.

Hov hov! Du skal lige tænke på, at du er på Filmz - stedet hvor gennemsnitspersonen er en kaffe latte-drikkende mandsperson, der tilbringer hver weekend med Herzog-marathon og franske independent-film.

Derfor: Hvis du vil være en rigtig rebel herinde, bliver du nødt til at springe med på fanboy-vognen!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#6 frede5897 12 år siden

JAJAJAJAJA
Gravatar

#7 Babo84 12 år siden

Ha ha BN. Hvornår er du blevet så skør? ;)
Gravatar

#8 Uncanny 12 år siden

Efter TDK er det en selvfølge at se Knightsend på film!
"Eh, don't. Every joke, every pun, done to death, seriously".
Gravatar

#9 Batsy 12 år siden

Self skal jeg det, ellers vil jeg ikke leve op til mit navn 8)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#10 bhs 12 år siden

Ja, det regner jeg stærkt med at jeg skal :)

Skriv ny kommentar: