• Nej, filmene kan sagtens stå på egne ben
    43%
  • Ja, jeg kan godt holde øjnene åbne flere timer af gangen
    36%
  • Jeg er ligeglad, "Kill Bill" er lige så tom som mange af de b-film den hylder
    21%

Stemmer i alt: 1870

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 DarkLight 20 år siden

Jeg har stemt at det skulle være en film.
Jeg synes dog ikke det gør nogen forskel, for i sidste ende får vi et boxset med begge film.

Om jeg kunne finde på at se toeren uden etteren, og derved retfærdiggøre at filmen kan stå at sig selv?¨

Måske... Jeg er faktisk ikke helt sikker. Vi må vente at se til sættet kommer ud :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2 dyg 20 år siden

Jeg ville sagtens kunne se to'eren uden etteren, da det er to forskellige film. Men som DarkLight siger, så bliver det først rigtigt testet når de begge er kommet på dvd.

Men jeg vil da meget gerne se en sammenklippet version.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3 Tylerdurden 20 år siden

Jeg har også sagt en film. Fordi jeg synes ikke der er nok handling i 1'eren til at lave en selvstændig film ud af. Tarantino skulle have begrænset sig og trimmet 1'eren ned til ½ time og slået den sammen med 2'eren. Kill Bill 2 er SUPER fed, hvor imod 1'eren efter min mening ikke rigtig holder.
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#4 Skobbolop 20 år siden

de kan sagtens stå alene efter mening.. hvis man ser bort fra at der mangler en egentlig slutning på 1'eren.. men ville nok have foretrækket hvis det havde en samlet oplevelse..

#5 davenport 20 år siden

Ja, jeg må jo få dem set.
Dog stemte jeg ja, fordi jeg kunne svare JA til at kunne holde mine øjne åbne flere timer af gangen..zzzzzzzz
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#6 ks 20 år siden

Jeg har endnu ikke set 2'eren, men mange siger at 1'eren ikke har en historie som er stærk nok til at stå på sine egne ben, der er jeg ikke helt enig, da jeg synes 1'eren er brugt meget som opbygning, man bliver introduceret for karakterne, baggrunden og frem for alt så tror jeg 1'eren har været Tarantino's legestue. 1'eren er jo en fantastisk film på sin egen meget stilistiske måde.
Gravatar

#7 Patriarch 20 år siden

en 2½-3 timers film
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#8 filmz-Bruce 20 år siden

Glædede mig til den, indtil jeg 1½ måned før den udkom læste den ville blive splittet op fordi det gav flere penge i kassen.

Så behold filmene...eller split dem dog op i 4 DVD bokse á 60 minutter...det er der ingen ben i, men sikkert penge i!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#9 filmz-toffe1001 20 år siden

Jeg var inde og se Kill Bill 2 til snigpremiere og der så jeg etteren og to´eren lige efter hindanden. Men det jeg vil sige er at de to film kan jo næsten ikke klippes sammen. Den ene er jo i japser stil mens den anden er i texas stil. Jeg tror faktis ikke det er muligt at kunne klippe det sammen uden at man vil ligge hovedet lidt på skrå når temaet skifter. Men nu får vi jo se, når boxen kommer. Det kunne jo være at Tarantino kunne finde på at klippe dem sammen (det kunne ligne ham at gøre det) :)
Gravatar

#10 Martindan 20 år siden

#9 sådan er stilskiftet da også i From Dusk till Dawn, men det holder da alligevel...

Stemte ja til at de skulle være en film, da jeg tror det ville være den fede opblevelse, netop på grund af det tydelige stilskift.....
for cryin' out loud......

Skriv ny kommentar: