-
Nej, filmene kan sagtens stå på egne ben43%
-
Ja, jeg kan godt holde øjnene åbne flere timer af gangen36%
-
Jeg er ligeglad, "Kill Bill" er lige så tom som mange af de b-film den hylder21%
Stemmer i alt: 1870
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 PredatorX 20 år siden
#12 PredatorX 20 år siden
#13 El vez 20 år siden
#14 DarkLight 20 år siden
Hele klippet taget omkring 1 sekund, men er utrolig morsomt.
#15 filmz-toffe1001 20 år siden
og PredatorX, der kan være visse personer der kan føle sig sødt over at have en mening som du ej ejer. Man skal respekter andres mening, ikke hade dem.
(og til sidts skal det siges at jeg stemte på at filmene sagtens kunne stå allene (men det kunne da være sjovt at se dem klippet sammen)) :)
#16 filmz-Thorney 20 år siden
It's Groundhog Day - again!
#17 PredatorX 20 år siden
Ja selvfølgelig skal man respektere andres mening, det har du da ret i... Jeg overdrev nok bare lidt i min udtalelse. Du ved overdrivelse fremmer forståelsen:-) Så der er skam ingen der skal føle sig stødt.... Undtagen dem der ikke kan se det gode i gamle film naturligvis! (hæh)
#18 filmz-EBG 20 år siden
Vaya con huevos!
#19 DarkLight 20 år siden
#20 filmz-Kviksand 20 år siden
Det tempo som de to film besidder er helt forskellige. 1'eren er hurtig og let i sin stil og egner sig godt til de gamle kungfu-film. Det er mest leg og sjov.
Derimod er 2'eren langsommere og dybtegående. Stilen er ikke decideret tung, men har en grov og svedig tekstur, som leder tankerne hen på Sergio Leones mere alvorlige westerns.
Det er sandt nok at Pai Meis træning er meget 70'er kungfu, men den relative korte sekvens stilskifte er med til at binde de to film sammen.