• Føj nej - jeg gider ikke se Jar Jar Binks i 3D
    47%
  • Måske
    28%
  • Ja, helt sikkert!
    17%
  • Jeg bryder mig ikke om "Star Wars"
    8%

Stemmer i alt: 2557

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 erikjust 13 år siden

Lad det være 3D hvis det tjener til historien fordel hvis du faktisk for en bedre oplevelse ud af det.

Kan du fortælle Star Wars med 3D ja det kan du,
Kan du fortælle Star Wars sagaen lige så godt uden 3D? JA det kan du også sagtens.

Konklusion 3D er fuldstændig udnødvendigt i star wars filmende
Gravatar

#42 MystiskeMox 13 år siden

Måske,

Samle set er Star Wars sagaen det bedste der nogle sinde er lavet på film. De nye episoder er dog ikke helt på højde med de gamle episoder.
Men får man en bedre oplevelse på 3D, i noget som ikke var ment som 3D?

Her kan vi kun afvente og se, men det er spændende nyt. Jeg er dog meget usikker på at vi får noget som er bedre. Jeg er ikke engang sikker på at 3D kan hamle op med 2D. Jeg mangler lidt mere at sammenligne med. Avatar havde nogle flotte scener, men billederne var også mere uklare end i 2D (set i Imperial) og teksten der fløj midt i det hele var også mærkeligt, men dog kun et tilvendingsspørgsmål.


De må noget hellere gå i gang med nye episoder, som de så kan overveje at lave i 3D.
Gravatar

#43 Collateral 13 år siden

Negativt synspunkt underbygges ganske godt her: http://thatguywiththeglasses.com/bt/aj/parprev/280...
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#44 Spanner 13 år siden

En 3D film konverteret fra en 2D film med 1D karakterer?

Nej tak
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#45 simpel 13 år siden

Benægter at støtte en hver form for griskhed blandt direktører / producenter / firmaer, hvis eneste formål er at tjene nogle falske penge på folks falske opfattelse af at 3D er banebrydende, "her-for-at-blive", og totalt forfærdelig.

George Lucas og James Cameron siger mig intet mere, og kommer nok heller aldrig til at gøre det.

Enhver fornuftig person vil vide at 3D effekten i biografen kun er til for at forvirre ens øjne/hjerne.. Vi er så heldige at være de mest intelligente væsner på jorden, og vores hjerne opfatter ting som det egentlig ikke er. Når vi ser en 2D film i biografen eller hjemme i stuen, ved vi gennem vores liv at verden ikke er i 2D. Vores hjerne omdanner automatisk og uden at vi ligger mærke til det, 2D billederne til 3D inde i hovedet.
fx: Hvis vi ser en mand i en 2D film ride ud i horisonten, siger vores hjerne ikke at "manden bliver mindre og mindre", men den siger "ok, han rider ud i horisonten og bliver mindre fordi han kommer længere væk"..
Vi har ikke brug for en ekstra dimension for at vi kan opfatte dette, måske hvis vi var fisk eller noget, og derfor forvirrer 3D kun vores hjerner, eftersom vi allerede opfatter film som 3D
Gravatar

#46 BN 13 år siden

simpel (45) skrev:
griskhed blandt direktører / producenter / firmaer, hvis eneste formål er at tjene nogle falske penge


Hvis formålet er at tjene FALSKE penge, så er de nu slet ikke så griske endda. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: